Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

sjekking av skilt nr på biler

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting når det gjelder sjekking av skiltnr på biler, hvor jeg kan gjøre det?

Akkurat nå står min bil uten skilter, hadde vært gøy og sjekke den fordi det er ikke oppgitt hk i motorvognkortet.

noen som vet side hvor det kan sjekkes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte på en ting når det gjelder sjekking av skiltnr på biler, hvor jeg kan gjøre det?

Akkurat nå står min bil uten skilter, hadde vært gøy og sjekke den fordi det er ikke oppgitt hk i motorvognkortet.

Mekonomen.no ->Reservedeler->søk på reg.nr.

Lenke til kommentar

Mekonomen.no ->Reservedeler->søk på reg.nr.

Japp, bruker den jeg også. Men da får man standardeffekten på den modellen, og ikke hva vognkortet på den spesifikke bilen tilsier (dersom den har godkjent effektøkning osv)..

Lenke til kommentar
Japp, bruker den jeg også. Men da får man standardeffekten på den modellen, og ikke hva vognkortet på den spesifikke bilen tilsier (dersom den har godkjent effektøkning osv)..

Han spurte vel ikke etter hvilken motor-effekt bilen var godkjennt til, med slik får han vel svar på med en tlf. til biltilsynet. ;)

Lenke til kommentar

Han spurte vel ikke etter hvilken motor-effekt bilen var godkjennt til, med slik får han vel svar på med en tlf. til biltilsynet. ;)

Hm, sant nok.. :p Jeg leste aldri hele tråden, men diskuterte det jeg nevnte med Goophy igår, og da kom vi fram til det.. :)

My mistake. :blush:

Godkjent effekt får han forøvirg svar på hos Biltilsynet, ja. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...