Morten A Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lurte på en ting når det gjelder sjekking av skiltnr på biler, hvor jeg kan gjøre det? Akkurat nå står min bil uten skilter, hadde vært gøy og sjekke den fordi det er ikke oppgitt hk i motorvognkortet. noen som vet side hvor det kan sjekkes? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Sjekke hva? Det eneste du kan sjekke uten å måtte gå til biltilsynet er heftelser. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 hmm, når vi satt på skolen var det på en internett side der vi sjekket hvor mye hk som var oppgitt osv. Men husker ikke siden derfor jeg spørr sånn egentlig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Rart, sikker på at det ikke bare var et register over originaleffekt på biler? Tror neppe det finnes slike registere som er åpent for offentligheten. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 står ikke sånn generelt mye der på den siden såpass husker jeg. Men, hadde du noen side du kunne sjekke heftelser? skal også gi tilbakemeld om jeg finner den siden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 http://w2.brreg.no/motorvogn/ Der kan du ihvertfall sjekke heftelser. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Er det oppgitt kilowatt (KW) da..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 tror da det Tror ikke jeg har antall HK oppgitt i vognkortet på min gamle heller, bare KW. Gang antall KW med 1,36363636, så finner du hvor mange hester bilen din skal ha iflg vognkortet ditt.. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 vet ikke om det var noe sånt du lurte på jeg men, kan være grei å ha uansett http://www.carfolio.com/specifications/ Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lurte på en ting når det gjelder sjekking av skiltnr på biler, hvor jeg kan gjøre det? Akkurat nå står min bil uten skilter, hadde vært gøy og sjekke den fordi det er ikke oppgitt hk i motorvognkortet. noen som vet side hvor det kan sjekkes? Mekonomen.no ->Reservedeler->søk på reg.nr. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lurte på en ting når det gjelder sjekking av skiltnr på biler, hvor jeg kan gjøre det? Akkurat nå står min bil uten skilter, hadde vært gøy og sjekke den fordi det er ikke oppgitt hk i motorvognkortet. noen som vet side hvor det kan sjekkes? Mekonomen.no ->Reservedeler->søk på reg.nr. Japp, bruker den jeg også. Men da får man standardeffekten på den modellen, og ikke hva vognkortet på den spesifikke bilen tilsier (dersom den har godkjent effektøkning osv).. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Japp, bruker den jeg også. Men da får man standardeffekten på den modellen, og ikke hva vognkortet på den spesifikke bilen tilsier (dersom den har godkjent effektøkning osv).. Han spurte vel ikke etter hvilken motor-effekt bilen var godkjennt til, med slik får han vel svar på med en tlf. til biltilsynet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Japp, bruker den jeg også. Men da får man standardeffekten på den modellen, og ikke hva vognkortet på den spesifikke bilen tilsier (dersom den har godkjent effektøkning osv).. Han spurte vel ikke etter hvilken motor-effekt bilen var godkjennt til, med slik får han vel svar på med en tlf. til biltilsynet. Hm, sant nok.. Jeg leste aldri hele tråden, men diskuterte det jeg nevnte med Goophy igår, og da kom vi fram til det.. My mistake. Godkjent effekt får han forøvirg svar på hos Biltilsynet, ja. Endret 3. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Noen som vet åssen hk det er i en Toyota Corolla 87/88 1.6L XL 16v ? Endret 3. juli 2005 av Morten A Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen som vet åssen hk det er i en Toyota Corolla 87/88 1.6L XL 16v ? Jeg tipper 90 hk, uten egentlig å vite det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Sjekk Mekonomen, slik Opus viste. Er det en 87 eller en 88 modell..? En 87 er AE8*, mens 88 er AE92.. Om det er en 87, så rundt 85hester, om jeg tok rett motor. Evt 75 hester. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan regner jeg om kw til hk ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hvordan regner jeg om kw til hk ? Gang antall KW med 1,36363636 ^^ Edit; Hm, er det 1,35135 ? Endret 3. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 1 kw = 1,35135135 hk... 100 kw = 135,135135 hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå