Marra Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei. Jeg er nå på søken etter en ny pc, og vil denne gang satse på et barebone kabinett. Det som jeg ser på som "problemet" ved valg av barebone er at en ikke bare kjøper kabinettet, men også hovedkort. Hovedkortene varierer selvsagt i kvalitet og sokklene på dem betyr også mye. På de fleste områder er det ingenting som er så bra som å høre på litt erfaringer fra andre. Jeg vil derfor høre fra folk som har gode og/eller dårlige erfaringer med forskjellige barebones.. Jeg har også sett på "Aopen XC Cube EZ482 Socket 939" og lurer spesiellt på om noen har noen meninger om dette.. Eksempel - XC Cube hos komplet Vil rett og slett ha litt hjelp og veiledning her folkens! Takk Marius Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hva med en Shuttle SN25P? Den skulle være bra, jeg bestilte den selv for noen dager siden men jeg har ikke alle delene som trengs enda. Så jeg gleder meg VELDIG til lønningsdagen. Hihi, post nummer 999 Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Marra Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Den ser veldig bra ut. Det er noe sånt jeg kan tenke meg! Det er som sagt greit med meninger fra folk som har barebones selv. Jeg tar gledelig imot erfaringer! Legg inn en ny post når du har fått i gang pc-en din da audhage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå