morten_ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hva er normal temperatur på harrdiken. har to stk. wd caviar. de viser 55 og 54 *C. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 mine ligger på ca 30-35 c. 2stk maxtor og 1 stk samsung Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 mine ligger på ca 30-35 c. 2stk maxtor og 1 stk samsung har du kjøling på dine?. er 50*c normalt uten kjøling? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Rundt 40 med grei temp i kabinettet Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Vil anbefale en stillegående vifte til å stå mot harddiskene dine hvis du har mulighet. Det er ikke rare luftflyten som skal til for å få tempen kraftig ned. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tempen på disken kommer an på hvilke disker du har. noen disker blir varmere enn andre. dette har jeg erfart. jeg hadde 2x120 GB Seagate disker før, disse to ble veldig varme. så varm at jeg brant meg på fingrene. så fikk jeg 1x120 GB Seagate og 1x120 GB Western. Western disken ble ikke så varm da, men den ble litt varm allikevel. så nå har jeg kobla fra både Seagate disken og western disken og bare lar 20 GB Samsung disken stå i. den er ganske kjølig og blir ikke varm i det hele tatt nesten. jeg vet ikke hvor varm disken min er nå, men jeg kan tippe imellom 20-40 C. Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 har det seg slik at samsung noiseguard diskene, er både stillegående + at de produserer lite varme, mao, bra disker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå