Musty Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har en kompis som vraket en kliss lik 98 modell for et par måneder siden... frontkollisjon i en tunnell, uten personskader. kjipt det der ass.. han fikk mer igjen på forsikringen enn det han betalte for den 2 år før though. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kjipt, men bra det ikke var noen person skader da Lenge til det blir Supra MkIV da eller? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Kjipt, men bra det ikke var noen person skader da Lenge til det blir Supra MkIV da eller? Supraen er dumpet for et alternativ med litt bredere bruksområde. Ser på en 2002 Subaru Impreza WRX for øyeblikket, men venter fortsatt på forsikringselskapet. 4WD, nyere årsmodell, 5 seter og 4 dører + ratt på riktig side og en god del bedre bruksområde. For ikke å snakke om kjøreegenskaper på norske svingete veier, og vinterføre var grunnene til at Supraen ble droppa. Skal dama ha noe sjans på å kjøre bilen i tillegg til meg må jeg ha noe som er litt lettere å kjøre enn en Supra Dessuten så slipper jeg jo å selge når det dukker opp en liten tredjemann etterhvert. WRX'en har en 4 sylindret Boxermotor på 2 liter med turbo. Yter 210-220 hk originalt og kan kjøre ladetrykk opp mot 1.3 bar uten større problemer. Lader originalt på 0.8 - 0.9 tror jeg. Ikke riktig Supra ytelser, men kjøreegenskapene og muligheten til å kjøre om vinteren veier vel opp. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bilder av celicaen nå? huff.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Bilder av celicaen nå? huff.. Dessverre.. Det har ikke lykkes meg å få bildene fra han som har dem enda.. En godnyhet er at jeg har funnet en ny Celica Smiler fra øre til øre her nå. Dette skal bli skikkelig morsomt. For de som er litt inne på Toyota vil med en gang skjønne at dette er en perle. 92' Celica 4WD Turbo (populært kalt GT-4). 3S-GTE motor på 2 liter som yter 204 hk, permanent 4WD, A/C, sota bakvinduer, originale Celica felger (alu), elektriske speil og vinduer, sentrallås, abs, servo, alle servicer fulgt og _bare_ 167 000 km på telleren. Bilen har oppgitt 0-100 til 6.9 sekunder, og en toppfart på ca. 240 km/t. Bilen har aldri vært trimma, og har ikke kjørt i Norge tidligere (import fra Sveits). Bilen er selvfølgelig turbomatet, som også navnet tilsier. Har bedt om bilder så snart som mulig da jeg kjenner selgeren. Ser ut som det blir ny Celica på meg allikevel da Så får jeg bruk for de nye høyttalerne mine også. *glad* EDIT: Lagt til tre bilder Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den var jo ikke noe stilig i forhold til nymotens Celica, men jeg ekke Toyota kjenner heller, så om dette er en perle... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Den kjører fletta av alle nye Celicaer. Skikkelig grombil. Grattis SilentNET. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Den kjører fletta av alle nye Celicaer. Skikkelig grombil. Grattis SilentNET. Takk! Gleder meg helt ekstremt Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Fikk beskjed fra Gjensidige nå for 5 minutter siden. Bilen blir som jeg hadde trodd, kondemnert. Dem har taksert bilen til 143 280,- noe jeg syns er for lite. Legg på 10 000,- til så kan jeg bøye meg og bli enig. Takstmannen skal ringe meg i løpet av dagen. (det sto dyre felger og spesielle dekk etc på bilen, pluss lav kilometerstand og dyr service på merkeverksted bare uker før utforkjøringen). Sjekk priser på 99 Celica ST på nett med lav kilometer, så skjønner dere hva jeg mener. Var også et litt spesielt interiør i bilen. Angående den "nye" Celicaen så er den i Oslo for omlakkering og montering av bodykit per i dag, og ikke i Trondheim som jeg først trodde. Bilen har i tillegg _ingen_ rust i det hele tatt. I følge en rekke kilder yter bilen med enkle inngrep over 200 hk på hjulene (rundt 250-300 bhp) (original ytelse er 204 bhp og ca 140 hk målt på alle fire hjul). Tapet i drivverk på en 4WD bil er ganske stort. Flere bilder av bilen med bodykit ventes inn i dag. Så snart jeg har fått bilen i hendene vil jeg flytte disse siste postene over i ny tråd dedikert til den nye bilen. Fram til da bruker jeg denne. Oppdateringer følger. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har et bilde av en lik bil med samme farge og tilsvarende styling som "min".. Sånn vil bilen se ut når stylingen er montert og bilen har fått et nytt strøk med lakk. Nå, om ikke dette er en pen Celica, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nice! Skal du lakke den i originalfargen..? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Nice! Skal du lakke den i originalfargen..? Mm.. Skal ha den i rød. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nice! Skal du lakke den i originalfargen..? Mm.. Skal ha den i rød. Oki. Likte fargen på den med lik styling som din.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Nice! Skal du lakke den i originalfargen..? Mm.. Skal ha den i rød. Oki. Likte fargen på den med lik styling som din.. Mulig jeg dropper stylingen og bare lakkerer faktisk. Har funnet annen styling som ser enda bedre ut Bilen har forresten Eibach senkesett, og skal få montert dump før den går gjennom NAF-test og en runde i benken. Så får vi se etter det. Benken og testkjøring er per i dag satt opp til neste helg, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Nice! Høres bra ut.. Du skal ikke lage en showcase på den golfen som skal selges da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nice! Høres bra ut.. Du skal ikke lage en showcase på den golfen som skal selges da? Hihi, har du sett den..? Akkurat nå står den pent i garasjen og venter på en vask slik at jeg kan ta bilder til annonsen.. Men får vurdere det. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Tråden stenges da bilen er død, og en ny tråd for det nye gliset er opprettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg