AndersT2 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Finnes det noen programmer som jeg kan bruke til å ta opp ting jeg gjør på skjermen? Mener å huske at broren min viste det en gang, men har ikke fått tak i ham enda. Helst ett som kan ta utsnitt, og ikke kun hele skjermen Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 SnagIT kan du bruke til det, det kan ta opp alt du måtte ønske fra skjermen av levende bilder, stillbilder osv. Her kan du lese mer om det: http://www.techsmith.com/default.asp Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) winCAM2000 kan også brukes... EDIT: link Endret 3. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) DEt er allerede maange tråder om dette. Personlig kan jeg anbefale Camtasia Studio v2.0.1. Veldig enkelt og greit i bruk. Lett å stille på kvaliteten til filmene og lyden. EDIT: Du kan velge akkuratt hvilke deler av skjermen du vil bruke. Tror det er så enkelt som å klikke og dra med musa. Endret 4. juli 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 DEt er allerede maange tråder om dette. Personlig kan jeg anbefale Camtasia Studio v2.0.1. Veldig enkelt og greit i bruk. Lett å stille på kvaliteten til filmene og lyden. Denne har jeg også brukt, anbefalles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå