edge Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Zalman kjøleren skal nok passe til din Zalman VF700-Cu vil passe, men jeg TROR(vet ikke)Zalman ZM80D-HP kan bli problematisk... EDIT:Jeg har også Leadtek 6600 GT TDH, og hvis ditt bråker noe sinnsykt, er det enten noe galt med vifta di, eller så er du ganske så kravstor... Den høres ganske godt ja.. kjører med den på fullt og når ikke grader under 40 i idle.. Det går oppmot 90 i heavy spill og DET er alt for varmt.. var oppe i over 100 en dag og.. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Zalman kjøleren skal nok passe til din Zalman VF700-Cu vil passe, men jeg TROR(vet ikke)Zalman ZM80D-HP kan bli problematisk... EDIT:Jeg har også Leadtek 6600 GT TDH, og hvis ditt bråker noe sinnsykt, er det enten noe galt med vifta di, eller så er du ganske så kravstor... Den høres ganske godt ja.. kjører med den på fullt og når ikke grader under 40 i idle.. Det går oppmot 90 i heavy spill og DET er alt for varmt.. var oppe i over 100 en dag og.. Med Zalman v700 vil du garantert få en mye lavere temperatur. Jeg har ikke hatt gpu over 60 grader etter jeg skiftet kjøler på mitt 6600gt, og det er i overklokket tilstand. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er sparat HSI-kjøleribbe på Leadtek 6600 GT TDH. Er det ikke å ta av den da? Det jeg mente var at det ER separat HSI-kjøleribbe, som er en forutsetning for å montere Zalman VF700-Cu uten å modde... Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er sparat HSI-kjøleribbe på Leadtek 6600 GT TDH. Er det ikke å ta av den da? Det jeg mente var at det ER separat HSI-kjøleribbe, som er en forutsetning for å montere Zalman VF700-Cu uten å modde... åja:p skal ha den blåe tingen med diger vifte på sida.. stili Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er sparat HSI-kjøleribbe på Leadtek 6600 GT TDH. Er det ikke å ta av den da? Det jeg mente var at det ER separat HSI-kjøleribbe, som er en forutsetning for å montere Zalman VF700-Cu uten å modde... åja:p skal ha den blåe tingen med diger vifte på sida.. stili Hvis du med "den blåe tingen" mener Zalman ZM80D-HP, så post her hvis det går greit å montere den på 6600GT AGP. Har lurt på å gå til innkjøp av en slik, men er i tvil om den gikk ann å montere på mitt kort, Leadtek 6600 GT TDH... Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er sparat HSI-kjøleribbe på Leadtek 6600 GT TDH. Er det ikke å ta av den da? Det jeg mente var at det ER separat HSI-kjøleribbe, som er en forutsetning for å montere Zalman VF700-Cu uten å modde... åja:p skal ha den blåe tingen med diger vifte på sida.. stili Hvis du med "den blåe tingen" mener Zalman ZM80D-HP, så post her hvis det går greit å montere den på 6600GT AGP. Har lurt på å gå til innkjøp av en slik, men er i tvil om den gikk ann å montere på mitt kort, Leadtek 6600 GT TDH... har samme kort jeg.. tror det skal gå fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå