Gå til innhold

bytte ut orginal vifte på 6600GT.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stemmer det ja, eller om du skal ha det 100% rolig kan du jo bruke denne, og så har du jo også denne...

men jeg vil anbefale den første kjøleren på det sterkeste, den er rolig, og kjøler ekstremt bra :thumbup:

PS: du må ha 1 pc slot ledig ved siden av der skjermkortet står pga at kjøleren(e) er såpass store at de tar 1 pci slot...

sistnevnte kjøler tar luft fra utenfor kabinettet(gjennom en pci åpning i kabinettet ved siden av skjermkortet) deretter "filtreres" luften sjennom kjøleribba, og etterpå blir den varme luften ledet ut igjen bak kabinettet, genialt!!! :thumbup::)

mvh kandalf :)

Lenke til kommentar
stemmer det ja, eller om du skal ha det 100% rolig kan du jo bruke denne, og så har du jo også denne...

men jeg vil anbefale den første kjøleren på det sterkeste, den er rolig, og kjøler ekstremt bra :thumbup:

PS: du må ha 1 pc slot ledig ved siden av der skjermkortet står pga at kjøleren(e) er såpass store at de tar 1 pci slot...

sistnevnte kjøler tar luft fra utenfor kabinettet(gjennom en pci åpning i kabinettet ved siden av skjermkortet) deretter "filtreres" luften sjennom kjøleribba, og etterpå blir den varme luften ledet ut igjen bak kabinettet, genialt!!! :thumbup::)

mvh kandalf :)

jeg har et AGP kort.

på microlpex står det at det er pci-express vifta passer ti.. :dontgetit: ?

Lenke til kommentar

urk.. ville ha den som ligna på den du får med i HIS Exalibur-tingen jeg.. den er så tøff, og smart.. *tenke* borre nytt hull i den kansje?

EDIT- Har funnet ut at zalmanen vil passe, så den skal komme om noen dager :w00t:

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
urk.. ville ha den som ligna på den du får med i HIS Exalibur-tingen jeg.. den er så tøff, og smart.. *tenke* borre nytt hull i den kansje?

EDIT- Har funnet ut at zalmanen vil passe, så den skal komme om noen dager :w00t:

nå ble jeg litt forvirret hær :roll:

så hvilken vifte vil passe mitt agp kort?! :hmm:

Lenke til kommentar
jeg vil tro at også denne ...

jeg skal forklare:

"finnene" på blokkene er bevegelige, så hvorfor skulle den ikke passe?

Fordi hullene blir stående mer "på tvers" i forhold til "blokka", som jo selvfølgelig bare kan stå på en måte!

Som sagt, dette er bare noe jeg tror, men det kunne kanskje være lurt å spørre Microplex eller Zalman... :hmm:

post-23-1120408478_thumb.jpg

Lenke til kommentar

EDIT:Jeg har også Leadtek 6600 GT TDH, og hvis ditt bråker noe sinnsykt, er det enten noe galt med vifta di, eller så er du ganske så kravstor... :ermm:

kan godt hende det er noe feil med den ja.det må det være!

det høres ut som om jeg har 3stk. 6800GT i kabinettet ;)

Lenke til kommentar
det høres ut som om jeg har 3stk. 6800GT i kabinettet;) 

om det høres slir ut er det ikke ;) , det er :ohmy:

:tease:

EDIT: men hva er vitsen i å spekulere i dette når du kan kjøpe den andre zalmankjøleren som fakisk passer

EDIT2: husk at du mister garantien på kortet om du monterer ny kjøler!

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
Hvis du kjøper Zalman V700 er det en ting du må passe på. AGP versjonen har en kjøler på en pci-e til agp  bridge. Denne kjøleren må ikke være en del av hovedkjøleren.

Det er separat HSI-kjøleribbe på Leadtek 6600 GT TDH.

post-23-1120418277_thumb.jpg

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...