flintstones Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 har et problem. jeg delt opp hardisken min i 2. problemet er at jeg har klart å legge operativsystemet (xp home.) innpå begge hardiskene.. noen som vet hvordan jeg får fjernet det ene? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hææ?? du har en harddisk delt i to partisjoner? da formatere du den partisjonen du ikke vil ha.. Lenke til kommentar
flintstones Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 ja.. det kjønner jo til å med jeg! men får en feilmelding på slutten om at det ikke går an! står ikke noen grunn eller lignende! Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er nok fordi du prøver å formatere den partisjonen winxp er på, som du bruker. Har du to partisjoner med xp på- C: D: start opp med C: og så formaterer du D:\ Lenke til kommentar
Martin-_- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har hatt slikt selv før. Jeg instalerte en XP Home og en til XP Home. Det ejg gjorde var at jeg prøvde og oppgradere XP Home til XP PRo med en XP Home cd :S Da kommer det to operativsystemer. Formater alle med den CD du instalerer PC'n med. Da virker alt som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå