awesnes Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei Er det bare hos meg de samme innleggene på høyresiden på hovedsiden har hengt seg opp? Har vært de samme innleggene der de siste dagene. Prøvd både Opera og MS IE... AW Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Ok, greit. Takk for svar. Får slette litt informasjonskaplser og midlertidige filer og se om det hjelper. Evt andre forslag til hva det kan være og hvordan bli kvitt det?? Mvh AW Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har samme problemet selv, har vært slikt noen dager. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Samme her, men når jeg går inn på en av artikklene så oppdateres "siste fra forum" på høyre siden. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Samme her også, helt til akkurat nå Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Sånn ja, det var bedre. Nå funker det her også. Gjorde dere andre noe spesielt eller? Slettet litt midlertidig filer og informasjonskapsler. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg gjorde ingenting, det ble plutselig bare helt fint igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå