kewell79 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg har montert 1 side vifte på kabinett og 1 topp vifte.... skal disse blåse ut eller inn? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Inn nede og ut oppe er jo en mulighet. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har viftene slik som Ongabonga skrev. Go for it Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 hvordan ser jeg på viften om den blåser ut eller inn? er skikkelig amatør Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 For å si det sånn, blåser de feil vei så sprenger ikke pc-en. Så bare start opp og kjenn hvilken vei de blåser! Går ann å se det også, men vanskelig og forklare. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 jeg bruker en http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7128 nede på kabinett siden, men jeg får kun brukt ene siden? og da blåser den vist ut bare....... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 jaja, da er det ikke noe å gjøre med det. Ved mindre du kanskje har penger til å bytte til en litt mer stillegående vifte. Papst, SilentX Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 jeg bruker en http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7128 nede på kabinett siden, men jeg får kun brukt ene siden? og da blåser den vist ut bare....... Går da fint ann å snu den. Helt standard vifte det der. Hvorfor skulle ikke den kunne snus? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er jo evt. bare å skru av viftegrillen, hvis den er i veien. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Den siden kabelen er på blåser det... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hvordan ser jeg på viften om den blåser ut eller inn? er skikkelig amatør du putter handen forrann og kjenneer på luft strømmen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Det er jo evt. bare å skru av viftegrillen, hvis den er i veien. det er viftegrillen som er i veien ja... får vel prøve å skru den av...... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 jaja, da er det ikke noe å gjøre med det. Ved mindre du kanskje har penger til å bytte til en litt mer stillegående vifte. Papst, SilentX hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kjøp Nexus-vifter, du får dem hos mamoz.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå