Gå til innhold

Pink Floyd @ Live 8 05


xD^^

Anbefalte innlegg

Forteller du meg at det ikke er noe i det. Jeg skal vedde på (vel, det lar seg ikke gjøre å bevise noe i noen retning her, men skitt au) at dersom ikke jeg hadde kommentert det, hadde du kastet deg over fyren i Syd Barretts forsvar og linket til blant annet tråden din om temaet (PUUUSTE, lang setning). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen mulighet for å se reprise av audioslave? :p

Det skal visst være mulig å se konserten(e) om igjen via http://music.aol.com/.

Please Upgrade Your Web Browser

 

Your Web browser does not meet the necessary requirements to access this content.

 

AOL recommends upgrading to improve your overall online experience. Download the latest version of Netscape Navigator or Microsoft Internet Explorer.

 

You may also proceed without upgrading, however some content may not be accessible or display properly. Continue without upgrading.

 

:love:

Lenke til kommentar

Må først si at The Who var ganske bra, A-ha spilte med topp lyd (:lol:) og Pink Floyd fikk jeg ikke se :(

 

Ligger det ute på NRK Web-tv eller noe sånt?

 

Men det med at artistene fikk begrensninger skulle da bare mangle, men det er da heller ikke så rart at noen får lengre tid enn andre, for selvom det er en veldig bra sak, hvem gidder å reise i 7 timer med fly for å spille i 4 minutter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...