Suppelars2k Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Forteller du meg at det ikke er noe i det. Jeg skal vedde på (vel, det lar seg ikke gjøre å bevise noe i noen retning her, men skitt au) at dersom ikke jeg hadde kommentert det, hadde du kastet deg over fyren i Syd Barretts forsvar og linket til blant annet tråden din om temaet (PUUUSTE, lang setning). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Oddsen er nok på din side, men tro ikke at du kan sitte der og påvirke hva andre skal skrive og ikke skrive. Jeg orker ikke å kaste meg inn i flere debatter om Pink Floyd eller Syd Barrett, så noe innlegg om det ville du ikke sett uansett. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mer krangel, og bye bye thread. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen mulighet for å se reprise av audioslave? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen mulighet for å se reprise av audioslave? Det skal visst være mulig å se konserten(e) om igjen via http://music.aol.com/. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen mulighet for å se reprise av audioslave? Det skal visst være mulig å se konserten(e) om igjen via http://music.aol.com/. Please Upgrade Your Web Browser Your Web browser does not meet the necessary requirements to access this content. AOL recommends upgrading to improve your overall online experience. Download the latest version of Netscape Navigator or Microsoft Internet Explorer. You may also proceed without upgrading, however some content may not be accessible or display properly. Continue without upgrading. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Det skal visst komme en Live 8 DVD i november. Husker ikke hvor jeg leste det, skal se om jeg finner det. Hvis den ikke blir veldig dyr, skal i hvert fall jeg kjøpe den! *100-vis av de beste artister i verden i en samling* Edit: Kilde Endret 3. juli 2005 av Flanger Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Andre som synest opptreden til Linkin Park var elendig? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Må først si at The Who var ganske bra, A-ha spilte med topp lyd () og Pink Floyd fikk jeg ikke se Ligger det ute på NRK Web-tv eller noe sånt? Men det med at artistene fikk begrensninger skulle da bare mangle, men det er da heller ikke så rart at noen får lengre tid enn andre, for selvom det er en veldig bra sak, hvem gidder å reise i 7 timer med fly for å spille i 4 minutter? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 På http://music.aol.com/. kan du sjå alle artistane, gratis. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Andre som synest opptreden til Linkin Park var elendig? Ja, ikke at det overasket meg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Andre som synest opptreden til Linkin Park var elendig? Ja, ikke at det overasket meg... Tenkte på det samme! Alle som så på det med meg mobba dem! ----- Jeg digga bare Pink Floyd! Pappa sto t.o.m. opp for å se på de Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg digga bare Pink Floyd! Pappa sto t.o.m. opp for å se på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå