Wyldelife Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Morten Harket er en haug med dritt Pink Floyd var helt..FANTASTISK! Samme med The Who. Alle imponerte, Robbie, Pink Floyd og The Who. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg håper alle her har skrevet under oppropet på live8live.com? Det er tross alt hele vitsen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 A-ha var de første norske som ble #1 på Billaboards i USA Vi kan jo diskutere hele greia da! Men PF manglet Syd Barrett, men han er jo narkovrak så..... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Men da drar jeg på ferie, eller jeg må sove først da, men jeg får ikke brukt PC'en på 3 uker! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg håper alle her har skrevet under oppropet på live8live.com? Det er tross alt hele vitsen. Skrev under på siden før i dag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ' date='03/07/2005 : 00:20'] Men PF manglet Syd Barrett, men han er jo narkovrak så..... *Setter seg tilbake i stolen og venter på en rasende og bedrevitende anth* Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hvem bryr seg om Syd? ;D Seriøst, Pink Floyd var langt bedre etter Syd. De hadde ett bra album med ham, og fire uten ham. (Etter min mening) Og Pipers er nr. 5 på den listen. Men la oss glemme den diskusjonen for nå. Edit: http://thepiratebay.org/details.php?id=3351500 That was FAST!!! Endret 2. juli 2005 av tofagerl Lenke til kommentar
Lemmywinks Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Pink Floyd var utrolig bra. fikk frysninger av Money og Wish You Were Here *FRYSE* Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fantastisk flott arrangement Synes dog det aller beste befant seg i London. Pink Floyd var forøvrig fantastisk bra! Helt utrolig å se de live igjen. Synes de spillte mange låter jeg, var ikke på langt nær så mange andre som spillte like mange... *Vente på en hel konsert i London eller Paris* Synes også det var litt trist med A-Ha. Bandet er jo knall bra det da! Var på Valhall konserten for noen år siden, og det var en stor opplevelse. EDIT: Håper denne utrolige begivenheten finner veien til dvd formatet. Hadde gjort seg med en flott dvd-boks med mange timers underholdning. Endret 2. juli 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ooooh, ja.. En DVD-boks med alle konsertene fra alle scenene, med alle inntektene til charity. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 synes det skurra litt mellom Waters og Gilmour jeg.. men ellers så var det rått å se dem igjen sammen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ' date='03/07/2005 : 00:20'] Men PF manglet Syd Barrett, men han er jo narkovrak så..... Narkovrak og narkovrak fru Blom. Men, bedre å være narkovrak enn død som VG påstår han er Forsåvidt, Mye bra på Live8. Høydepunktene må ha vært Velvet Revolver, Green Day, Audioslave, The Who og Pink Floyd. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 *Setter seg tilbake i stolen og venter på en rasende og bedrevitende anth* Kan jeg slippe å se flere slike kommentarer fra deg? Det begynner faktisk å bli en smule irriterende. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 *Setter seg tilbake i stolen og venter på en rasende og bedrevitende anth* Kan jeg slippe å se flere slike kommentarer fra deg? Det begynner faktisk å bli en smule irriterende. Han har et poeng. HalTan altså. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) jeg klarte å misse det jeg. skrudde på rett etter at PF var ferdig edit: Han har et poeng. HalTan altså. posten til haltan var unødvendig, og bidrar ikke til annet enn å skape bråk Endret 3. juli 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 tofagerl la jo ut en link til konserten da...(dog, bare lyd ikke bilde) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 *Setter seg tilbake i stolen og venter på en rasende og bedrevitende anth* Kan jeg slippe å se flere slike kommentarer fra deg? Det begynner faktisk å bli en smule irriterende. Ha litt humor da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 *Setter seg tilbake i stolen og venter på en rasende og bedrevitende anth* Kan jeg slippe å se flere slike kommentarer fra deg? Det begynner faktisk å bli en smule irriterende. Du eier ikke selvironi du? Apropos Audioslave, noen andre som synes det virka som om Cornell sleit noe sinnsykt med stemmen? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Apropos Audioslave, noen andre som synes det virka som om Cornell sleit noe sinnsykt med stemmen? hehe.. ja, måtte skru av lyden, klarte ikke å høre på engang jo.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Du eier ikke selvironi du? Jeg skal ikke sitte her og være selvironisk vel, bare fordi du sier det? Gang på gang kommer du med disse småkommentarene dine som ikke har noe for seg. Slutt med det... Endret 3. juli 2005 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå