xD^^ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg så nettopp på Pink Floyd på TV'en, i sammenheng med Live 8. En kjempebra konstert, og det er fantastisk å se Pink Flyd spille. Men det var noe jeg reagerte på: Hvorfor i all verden sto hu stygge dama og sang under WYWH? Hvorfor fremførte de ikke flere sanger? Nå drar jeg strax på ferie, så jeg får nok ikke svart el. men dere kan diskutere! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg så det jeg også Du får ha god tur Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har sett på sendingen ganske lenge idag.. en god del gode artister da. (eller var dette bare en diskusjonstråd for PF?) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) kan vi ikke diskutere hele live8 her da? Robbie w. tok jo helt av da.. (kult for de som liker han og hans musikk iallefall... ikke meg med andre ord) Fikk dere med dere A-ha eller ? :!: Endret 2. juli 2005 av e321 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Pink Floyd har hatt back-up sangere siden tidlig 70-tall. I dag er det "frowned upon" for rockegrupper, men dengang var det svært vanlig. Morsomt å se de alle sammen på scenen. Håper de patcher up problemene, kanskje tilogmed turnerer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Gnaff. Roger Waters + David Gilmour = <3 The Who var forresten skitbra. Endret 2. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Gnaff. Roger Waters + David Gilmour = <3 Ja. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 The Who var bra ja, fikk med meg a-ha så vidt TVn har stått på i hele dag, men har ikke fått med meg så mye av det som har blitt spilt, noe jeg har gått glipp av? :O Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg synes det var en skikkelig bra konsert(av PF da), men de kunne strengt talt spilt noe mer da. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 The Who var forresten skitbra. -------- btw Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg fikk faktisk grovt betalt for å se på, men ville vel gjort det likevel. The Who var bra, men jeg må faktisk si at Robin Williams var bedre. Synd A-Ha ikke fikk gjort sitt beste, men hvem bryr seg vel egentlig om de uansett? Untatt media selvsagt... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Jeg fikk ikke sett det, visste ikke engang at de skulle spille. Satt og hørte dem spille live The Wall, mens jeg kunne sett dem på tv istedet. Endret 2. juli 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det eneste som betyr noe, var at de faktisk spilte ilag. Alle fikk tidsbegrensninger inklusiv pink floyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva var den første sangen de splte? Fikk ikke med meg begynnelsen... Veldig bra foressten Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 kan vi ikke diskutere hele live8 her da?Robbie w. tok jo helt av da.. (kult for de som liker han og hans musikk iallefall... ikke meg med andre ord) Fikk dere med dere A-ha eller ? :!: Har sett på live8 i nesten heila dag, Mangen gode artistar Når Robbie W. opptredde fekk eg lyst til å vera til stede sjølv, men eg blei litt flau over A-ha Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hvem bryr seg om A-ha? Er jo de eneste norske som er med, så jeg må si at jeg bryr meg litt.. Er ikke så fett å se landsmenn drite seg ut foran millioner tv-seere :!: Endret 2. juli 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nei, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå