Chris_lox Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Endelig, svaret er her! Jeg kom inn på medier og kommunikasjon! *Overlykkelig* Edit: Leif was here Endret 2. juli 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Endelig, svaret er her! Jeg kom inn på medier og kommunikasjon! *Overlykkelig* Edit: Leif was here hvordan fikk du svaret?? e-post?? sms? brev? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 www.vigo.no Har slik en egen profil der som man logger inn på. Så ser man hva man har kommet inn på, og svarer om man vil ha skoleplassen Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 www.vigo.no Har slik en egen profil der som man logger inn på. Så ser man hva man har kommet inn på, og svarer om man vil ha skoleplassen hmm der har jeg ikke vært siden jeg søkte Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 æsj det står bare: status: ____________ ____________ ____________ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hmm.. er det den profilen jeg brukte da jeg søkte?.. er spent nå Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 stod ikke noe om at jeg hadde kommet inn på noen skole, men fikk vite eksamensresultatet. (5 forøvrig! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå