Knast Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Etter lang flittig bruk har nå en av mikrofonene til singstar røket (favoritten, den blå).. åpnet den og så at en av polene hadde løsnet så tenkte jeg skulle lodde.. MEN: jeg vet ei hvor jeg skal feste denne polen.. Fra kabelen: en veldig tykk kobberleder tvinnet med et tynn blå tråd inn i en isolatorstrømpe som ender i en liten ende med en tynn kobber tråd. Fra mic: en middels tykk isolator med no kobbertråd og en mindre isolatorstrømpe stikkende ut. av den "mindre isolatorstrømpa" stikker det ut litt tynn kobbertråd, med no tinn på enden. Altså Fra kabel/plugg: 1. tykk kobbertråd og blå tråd 2. tynn kobbertråd Mikrofon: 1. En pol åpnet den andre micen og ser kanskje ut som det sitter en pol inni mikrofonen noen forslag til hvordan jeg kan fikse dette? returnere? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Min mikrofon (ja, den blå) slutta å fungere etter en måned eller noe sånt. Jeg gikk bare til Elkjøp-butikken der jeg hadde kjøpt den, og leverte den. Kom tilbake noen dager senere og fikk ny. (Hadde selvsagt kvittering) Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Knast Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Min mikrofon (ja, den blå) slutta å fungere etter en måned eller noe sånt. Jeg gikk bare til Elkjøp-butikken der jeg hadde kjøpt den, og leverte den. Kom tilbake noen dager senere og fikk ny. (Hadde selvsagt kvittering) Det enkle er ofte det beste kjeft a:p skulle nok gjort det jeg også.. om jeg finner kvittering kan jeg jo bare skru fast mic-hodet (uten å lodde det), levere det og håpe på å få nytt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ikke dumt å ha ei egen skuff eller mappe å legge alle kvitteringer på dataspill og datating man kjøper skal jeg si deg. Plutselig ryker noe, eller en CD-key som er invalid. Har man kasta kvitteringa får du ingenting igjen. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kan man ikke lage sine egne SingStar mikrofoner? Kjøpe noen billige på Clas Ohlsson og lodde litt bare? Mikrofonen bruker USB inngang, så hvis noen har laget en veiledning på nett så kan det være morro å testa Morty Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Kan man ikke lage sine egne SingStar mikrofoner?Kjøpe noen billige på Clas Ohlsson og lodde litt bare? Mikrofonen bruker USB inngang, så hvis noen har laget en veiledning på nett så kan det være morro å testa Morty det er et usb adapter med inngang for 2 stk. minijack... kan jo teste dette med en vanlig minijack mic når jeg kommer hjem fra ferie.. noen som kan teste dette for meg i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvordan demonterer man mic-en? Tror min skurrer mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hvordan demonterer man mic-en?Tror min skurrer mer enn nødvendig. liten skrue på micen.. skru ut den og vri micen forsiktig rundt en halv gang og dra forsiktig enden av kabelen med et feste ut av "håndtaket" på micen... jeg var ikke forsiktig nok og dro med den polen som satt fast.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå