Mapster Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Guild lagt ned, ber om at topic stenges. Endret 28. august 2005 av MapSter Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg anbefaler dere å bli med her, etter 5 strake seire var vi ned på 700 plassen men så etter bare ett tap falt vi ned på 1016 plass som ikke vises på guild ladder. Vi skal bli bedre, alt som trengs er flere dyktige medlemer. Bare for å legge det til, vi kjøpte ikke sigil, vi vant den. Endret 3. juli 2005 av Morfiril Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Nå har vi 9 lvl 20 characters i guilden og utvider stadig! Holder nå på å utvikle strategi i Team Arenas... Det er bare å whispe til oss så inviterer vi deg til guilden. In-game nicks: - Mapster Wrecker - Mapster The Abbot - Lord Zolo - Liz Magnia - Lord Fiddi Whisp til en av oss, så ordner vi det kjapt... evt. send mail til [email protected]. Endret 1. august 2005 av MapSter Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hei! jeg vil gjerne være med, har en lvl 20 W/E og en lvl 10 N/Me. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 hei! jeg vil gjerne være med, har en lvl 20 W/E og en lvl 10 N/Me. Bare å sende whisper til meg det, så inviter jeg deg... Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Vi er nå 8 medlemmer og begynner å forberede oss på Guild Battle Join oss du også Endret 2. august 2005 av MapSter Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hey! hva har skjedd?! tar opp guild menyen men det står "searching for guild iformation" eller no... har heller ikke kappe, har dere kicka meg?! hvorfor?! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ikke at jeg ikke skjønte det at det er Guild Wars det er snakk om, men det er kanskje greit å nevne det i første post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå