Skrue Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Too late! Neida, jeg bare fleiper! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei. Dette blir bra gaardern. Fint med bilder, da er man på en måte med på å lage. selv om du gjør alt arbeidet. En ting Skrue, er høyden på ribbene avgjørende? Alt over 3mm bortkasta? Regner med at du tar testa dette Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nei, skal ikke hardnakket si det Targa_PC. Men teknisk sett skal det fungere bedre. Har testa litt sjøl ja, og blokkene blir ikke dårligere med redusert høyde på finnene! Men det finnes allikevel et skjæringspunkt her, mellom effekt og flow. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nemen, er det ikke Skrue jeg ser der? Klarer ikke holde seg vekke nei Lenke til kommentar
galskab Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nemen, er det ikke Skrue jeg ser der? Klarer ikke holde seg vekke nei ahahaha skrue er jo en vannkjølings konge som jeg kjenner han Lenke til kommentar
the animal Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) da er vel neste mål å lage det i kobber da. eller som noen sa her i sølv. (kan sikkert bli dyrt) men får nesten si meg meget imponert over den blokken, bare litt synd den er i ALU. Endret 22. juli 2005 av the animal Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heh, du har ikke lest mye av tråden, har du vel? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 da er vel neste mål å lage det i kobber da. eller som noen sa her i sølv. (kan sikkert bli dyrt) men får nesten si meg meget imponert over den blokken, bare litt synd den er i ALU. men hva var tempen med den å på vilken CPU. Skal lage i kobber, må bare finjustere designen først, og ettersom jeg har tilgang på aluminium så bruker jeg det inntil jeg finner en løsning både fresen, metallet og jeg er fornøyd med Lenke til kommentar
the animal Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heh, du har ikke lest mye av tråden, har du vel? det blir vel spørs hva du mener. om jeg sa han skulle lage den i kobber som han sa han skulle, for han testet jo bare på aluminiumen. eller var det det at noen nevnte sølv åå... kom igjen da... det er neste dag nå... vil se resultatet (helst i sølv)og forresten, de "testene" du har laget i aluminium, de kan du sende til meg...! men du kan mene hva du vil. å ja jeg har lest tråden Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 det var vel heller den delen der du lurer på temperaturer som folk pirker på... han har nemlig ikke montert den (har har faktisk ikke vannkjøling engang). han bare lager forksjellige for å finne det optimale mønsteret å frese med og optimere designen. (men hvis han sender de til meg, skal jeg gjerne teste de jeg... ) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 da gir jeg meg. men seriøst se å få testet dem selv om dem er ALU da. send dem til jalejale Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ganske OT men jeg la merke til at tidspunktet i quotene er 1 time forskjellig i fra tidspunktet på posten man quoter, wy? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nei si det, det kan jo ha noe med at det som ble quotet var først da. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ganske OT men jeg la merke til at tidspunktet i quotene er 1 time forskjellig i fra tidspunktet på posten man quoter, wy? for å ikke dra det for langt offtopic så ligger HW klokken en time for seint. for jeg postet kl 12 og ikke kl 11. end of case Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Da er jeg vel i mål hva angår design. Freste ei blokk i sted, og resultatet ble slik jeg vil ha det. Dybden i blokka er 3mm, tykkelsen på bunnen er 0.4mm. Det er litt riper i bunnen der, men det skal jeg fikse på. Da gjenstår det bare å skaffe litt kobber. Har frest ut plexi-toppen og, men har ingen bilder av den enda. -gaardern Endret 24. juli 2005 av gaardern Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ser farlig bra ut! De småripene er da ingenting å bry seg om, medmindre du skal på utstilling med blokka da! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Dettte kommer garantert til å bli bra! Lykke til! Ser kjempebra ut hittil, og det blir _sikkert_ bedre! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ååååh, vilt tøft! Gleder meg til å begynne på VK1 maskinfag til høsten! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 tipper at dette er en av de bedre blokkene som er her ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå