WinchesterAmd64 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 kva cpuer passer til a8v deluxe, uten at hovedkortet treng oppdatering? eg har winchester cpu Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fikk mitt Asus A8v Deluxe i dag sammen med en 3700+ San Diego og det passet perfekt. Du kan bruke Zalman 7700-cu som kjøler på dette kortet også uten problemer. Socketen er så lavt plassert at kjøleren vil ikke komme i konflikt med PSU'en heller. Edit: Du bør endre overskriften i det minste, og kanskje bønnfalle en moderator om å flytte posten din til Hovedkort før den blir sperret. Endret 2. juli 2005 av Cluster1 Lenke til kommentar
WinchesterAmd64 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Fikk mitt Asus A8v Deluxe i dag sammen med en 3700+ San Diego og det passet perfekt. Du kan bruke Zalman 7700-cu som kjøler på dette kortet også uten problemer. Socketen er så lavt plassert at kjøleren vil ikke komme i konflikt med PSU'en heller. Edit: Du bør endre overskriften i det minste, og kanskje bønnfalle en moderator om å flytte posten din til Hovedkort før den blir sperret. Har zalman cpu vifte eg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå