FoCuZ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er sikkert blitt tatt opp her før men så det ikkee så jeg må bare spørre:P hva er overklokking? grundig forklaring, er noob:) Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Dette er en skikkelig feilpost. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 overklokke kan vel sammenlignes med å trimme en moped el... Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Her finner du det i grove trekk. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Meeh... Noen av de mest grove feilpostene jeg har sett da man Overkloking er når du får minne, cpu, eller skjermkort til å gå kjappere en det gåt som standard. Les Guider og post dette spm. i http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=232 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 for det første så hadde dette passet bedre i overclocking for det andre hvordan i hel??? klarte du å lage en topic om overclocking i psu og elektronikk kategorien Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) for det andre hvordan i hel??? klarte du å lage en topic om overclocking i psu og elektronikk kategorien Hypotese: Trådstarter ville desperat finne ut av dette merkelige sakene, hva er egentlig overklokking? Så han lette etter da en trebokstavs forkortelse og en halvlangt ord. Cpu og overklokking ble i hans desperasjon for til Psu og elektronikk. Etter noen maniske klikk og inntastinger endte han opp med og feilposte det så grundig, at selv Gudbrand fra Leivåsen fikk bakoversveis. Han fikk kjapt svar og ble bekymret for at han skulle bli ertet. Og dukket da aldri opp i forumet igjen. Enda en forumbruker tapt, snufs Og som dere sikkert ser har jeg alt for lite og gjøre. Men overklokking er da som nevnt tidligere at man trimmer pc'en sånn at den "går fortere" Mvh. Chris Og dette er bare et utfall av min kjedsomhet, altså ingen mobbing av trådstarter! Vi alle har vært n00bs! Edit: Leif was here. And there! Endret 2. juli 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå