evenh_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lurte på om noen av dere har erfaringer med strømforsyninga på denne her: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47521 Lurte på om jeg skulle kjøpe pga. prisen passer veldig fint med budsjettet mitt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har ingen erfaringer med PSU`en, og hvis det kun er den du vil vite noe om, så er denne feilposta (ber om flytting for deg jeg ) Om kabinettet kan jeg si såpass om at du finner bedre kabinett til den prisen, som i tillegg ser bedre ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har hatt kabinettet, og det er bare minus med det! Skranglete, billig plastfront, dårlig "skall", skruer, lite med snedige løsninger, fæle temps! Styr unna, du vil nok bytte det ut etter en måned, slik jeg gjorde.. Gikk da for Lian Li! PSUn har nok ikke noe særlig kvalitet.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Flyttes fra kabinetter, til psu. Lenke til kommentar
evenh_ Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hmms.. Litt negativ om denne her da. Men har hørt at kabinettet er helt greit (skal ikke ha noe über-fancy), men strømforsyninga er noe billig-dritt... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Greit kabinett? Glem kabinettet.. Gå opp litt i pris å kjøp deg f.eks. en brukt NorthQ eller Fortron/Source så har du gjort en god handel.. Lenke til kommentar
evenh_ Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hvor finner jeg det? Btw, vil gjerne ha noe billig og bra fra MPX. _MED_ strømforsyning og gjennomsiktig sidedør Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg kjøpte en Gaming Bomb fra komplett, og strømforsyningen var grei inn den, men jeg syns den bråkte litt . . . veldi irriterende over tid... Og derfor skal jeg kjøpe en TAgan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå