bujk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har nettopp formatert mor sin maskin og innstallert SP2, men maskinen blir veldig treg og internett fungerer ikke, så skrudde jeg av firewallen så fungerte internett en liten periode så sluttet det å funke igjen. Nå har jeg avinstallert SP2 og maskinen fungerer normalt igjen. Men ønsker å bruke SP2 på maskinen hennes. Noen som vet hva det kan være at maskinen ikke fungerer som den skal med SP2? Lenke til kommentar
Ryoichi Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei Bujk, - Hvor stor harddisk er det på denne hardisken? Hvis liten plass igjen så er det nok det som er problemet. Dette er minimums kravenefor SP2: - 233 megahertz (MHz) prosessor - 64 megabytes (MB) med minne - 2 GB ledig diskplass under installering Anbefales bedre en dette. Det er en faktor at det er problemer med SP2+IBM maskiner. Det som også er: Mange nye fixer til windows. Når du har lagt inn SP2 så får du tilgang til mange nye oppdateringer til windows. Og oppgraderinger til selve SP2. Hva skjer hvis du installerer disse ifra Windows Update? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Hei hei! Er en disk på 40gb med massevis av plass, AMD 1800+, 256 mb ram Alle oppdatering som er lagt inn på maskinen er lagt inn fra windows update. Bør jeg kanskje innstallere det manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå