Mammuten Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ' date='03/07/2005 : 17:58'] Schmelck! Har hørt rykter om at det er litt alkohol i Munkholm, sånn hvis du drikker et par.. Kan ikke du sjekke ut dette for meg? Du får 100 spenn per 0.1 promille. haha, da må han drekke mye tror jeg.. :!: Test ut det med svenskepilsen også da....! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ' date='03/07/2005 : 19:58'] Schmelck! Har hørt rykter om at det er litt alkohol i Munkholm, sånn hvis du drikker et par.. Kan ikke du sjekke ut dette for meg? Du får 100 spenn per 0.1 promille. Slå til! Er du heldig er det lett tjente penger! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ' date='03/07/2005 : 18:58'] Schmelck! Har hørt rykter om at det er litt alkohol i Munkholm, sånn hvis du drikker et par.. Kan ikke du sjekke ut dette for meg? Du får 100 spenn per 0.1 promille. Det er ikke det fnugg alkohol i Munkholm.. Gjøringsprosessen stoppes når smaken er satt, før alkoholen dannes. Det er faktisk helt sant... hehe, men man må jo for all del prøve... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Sant det -mAdz-, finnes ikke alkohol i Munkholm. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ,03/07/2005 : 18:58] Schmelck! Har hørt rykter om at det er litt alkohol i Munkholm, sånn hvis du drikker et par.. Kan ikke du sjekke ut dette for meg? Du får 100 spenn per 0.1 promille. Det er ikke det fnugg alkohol i Munkholm.. Gjøringsprosessen stoppes når smaken er satt, før alkoholen dannes. Det er faktisk helt sant... hehe, men man må jo for all del prøve... Tror det var hele poenget med å gi ham 100 spenn per promille.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 syns trådstarter skal lage en blanding av sukker, gjær og vann jeg som han blander i en tank og lar stå en mnd. Deretter kan han se hvor mange liter han kan drikke og hvor mye promille han får. 10 liter av denne blandingen er jo mer billig enn 20 lettøl. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Slenger meg på Dahles forslag, men husk å tilsette hjortetakk og eventuelt litt sitron til blandingen før det settes til gjæring. Endret 3. juli 2005 av Montag Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ,03/07/2005 : 18:58] Schmelck! Har hørt rykter om at det er litt alkohol i Munkholm, sånn hvis du drikker et par.. Kan ikke du sjekke ut dette for meg? Du får 100 spenn per 0.1 promille. Det er ikke det fnugg alkohol i Munkholm.. Gjøringsprosessen stoppes når smaken er satt, før alkoholen dannes. Det er faktisk helt sant... hehe, men man må jo for all del prøve... Det er 0.7% i Munkholm, for alt under 0.7% kalles alkoholfritt, derimot er det kun Clausthaler som er helt fri. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 0.7% Rimelig heftig øl det, ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 0.7% Rimelig heftig øl det, ja. Hehe, hvis man er 60 cm høy og tåler usedvanlig lite så Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 0.7% Rimelig heftig øl det, ja. Hehe, hvis man er 60 cm høy og tåler usedvanlig lite så Jeg trur ikke du skjønte poenget mitt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 regner med at du følger opp med svensk øl test neste helg forslag til andre tester kan jo være : blir man fullere på tecila en vodka ( drikke 0,7 med vodka en dag og 0,7 med tecila en annen dag ) hvor høy promille klarere eg og få ( edru kontroll person bør være til stede ) kan jeg få promille med munkholm ?? samme med kefir mulig og bli full på likør sjokolade ( drikke indholdet ) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) samme med kefir mulig og bli full på likør sjokolade ( drikke indholdet ) Det der hørtes... potensielt ut til å være ganske kvalmt. *liker ikke tanken på å drikke innholdet i likørsjokolade - gang på gang på gang* Men mer mythbusting må vi ha! Endret 5. juli 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe.. kul mythbusting! (har bare lest 1. side ennå) Men du må vel innstallere 1-2 toaletter ekstra i leiligheta dersom du skal ha vorspiel med lettøl og prisen av 1-2 toaletter er ikke billig så da går kanskje vinninga opp i spinninga? Kanskje det bude vært satt opp en tabell med "kroner per 1,0 i promille" med diverse drikkevarer? Så hadde vi fått en ultimat oversikt for de som gir lang f* i smak og behag, men kun ønsker flest mulig promille for pengene sine. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) ,03/07/2005 : 18:58] Schmelck! Har hørt rykter om at det er litt alkohol i Munkholm, sånn hvis du drikker et par.. Kan ikke du sjekke ut dette for meg? Du får 100 spenn per 0.1 promille. Det er ikke det fnugg alkohol i Munkholm.. Gjøringsprosessen stoppes når smaken er satt, før alkoholen dannes. Det er faktisk helt sant... hehe, men man må jo for all del prøve... Det er 0.7% i Munkholm, for alt under 0.7% kalles alkoholfritt, derimot er det kun Clausthaler som er helt fri. Og hvordan vet du at det er 0.7% alkohol i Munkholm, da? Så om noe er alkoholfritt så er det automatisk 0.7%, grunnet at alt under 0.7% er alkoholfritt? nææ Og hvorfor er Clausthaler helt alkoholfritt? Kan jo hende den er 0.7% den også.. Og om det hadde vært 0.7% i Munkholm, så hadde det hvertfall stått på etiketten.. Og for det andre: Clausthaler smaker dritt i forhold til Munkholm.. Endret 5. juli 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 3.5 - 3.7% øl selges vell i norge også "Lyst øl" tror jeg det het. Husker jeg ikke feil var det ringnes som produserte det og ble bare solgt på rema 1000. Drakk det for en stund siden, ikke beste smaken men det fungerete. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 syns trådstarter skal lage en blanding av sukker, gjær og vann jeg som han blander i en tank og lar stå en mnd. Deretter kan han se hvor mange liter han kan drikke og hvor mye promille han får. 10 liter av denne blandingen er jo mer billig enn 20 lettøl. På et par liter av det kan eg garantere at du får promille på rundt full komma dritings. Meir nøyaktig oppskrift er 20l vatn, 5kg sukker og ei pakke turbogjær. Etter 1mnd. på badet burde det være omtrent 17%vol og lukte spy. Det slår alikevel mykje verre enn anna drikke med samme alkoholinnhold. Garantert blackout. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) 3.5 - 3.7% øl selges vell i norge også "Lyst øl" tror jeg det het. Husker jeg ikke feil var det ringnes som produserte det og ble bare solgt på rema 1000. Drakk det for en stund siden, ikke beste smaken men det fungerete. Stemmer det! Mden noe av poenget er jo å få det så billig som mulig, derfor tenkte jeg ta en tur til sverige... Endret 6. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva er egentlig vits med å drikke 18øl? Er du glad i øl så smaker det vel godt på førsten men aldri i livet om de siste øl'ene du drikker smaker så godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå