MrMinit Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er det aldersgrense på lett-øl? 18år.... Eh, jeg kjøpte lettøl (Munkholm) på Bunnpris for to dager siden - uten at de reagerte? Jeg er femten. Artig "prosjekt" forresten Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) 1,70 er mer enn bare brisen det? Endret 2. juli 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er nok fordi Munkholm er alkoholfritt, hvis jeg ikke tar helt feil, MrMinit. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er det aldersgrense på lett-øl? 18år.... Eh, jeg kjøpte lettøl (Munkholm) på Bunnpris for to dager siden - uten at de reagerte? Jeg er femten. Artig "prosjekt" forresten Det er forskjell på Munkholm og Lettøl. Lettøl har lite alkohol, Munkholm har ikke alkohol. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Dropp bildequotingen da. Schmelck: Kult prosjekt du lyktes jo selvom du ikke drakk alle da Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Stemmer det med akololfriit øl, og 1.70 i promille er jo selvfølgelig mer enn bare "brisenj",... Hvis jeg og dama har sex etterpå så tror jeg neppe at jeg har sjans til å komme... Må dessverre si at mitt prosjekt stoppet ved 15 lettøl. Etter det var det bare motbydelig... Men jeg oppnådde ihvertfalll 1.7 i primilleo! Får vel slenge inn et innlegg imorgen§| EDIT: Blir altså god natt her snart :-) Endret 2. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Litt av en kutannkorketrekker du har der schmelck Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Litt av en kutannkorketrekker du har der schmelck hehe, takk takk! Tok en siste sjekk og nå er jeg altså oppe i 1.80 i promille! Noen tips til hvordan ble minst mulig fyllesjuk imorgen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen tips til hvordan ble minst mulig fyllesjuk imorgen? Du trenger sikkert og spise noe! Gå på dass! .. drit! Når jeg står opp, pleier jeg å drikke en liter med melk! Men, det beste er kanskje å gjøre det før du legger deg.. Av en eller annen grunn så hjelper den kartongen MEG noe ekstremt.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) slappe av når du har drukket melk husk å puss tennene Endret 3. juli 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 GG, schmelck. Legg deg nå . Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen tips til hvordan ble minst mulig fyllesjuk imorgen? Drikk masse vann hvis du klarer det, gå deg en liten tur, for all del ikke legg deg på oppadgående fyll. Og husk; Paracet og saltstenger er alle frokosters mor når man er skikkelig fyllesjuk Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Drikk mye vann som sagt, spising er heller ikke dumt. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 det var snakk om munkholm her ovenfor.. kom bare på at jeg måtte si at munkholm faktisk smaker veldig godt i forhold til vanlig øl, i den forstand at det er like godt og noen ganger bedre... ganske smart siden det ikke er alkohol i munkholm! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Stakkars ;\ btw: ser en litt mer tvilsom sakkosekk bakerst i bilde der. Endret 3. juli 2005 av highlander- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg tyllet nettopp i meg 14 pils og uante mengder vodka/rom. Burde hatt en promillemåler jeg og. ;-) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen tips til hvordan ble minst mulig fyllesjuk imorgen? Bislett kebab! :--D Vanlig stor kebab, medium pluss med champignon og ananas + cola. (veit du bor like ved ;p) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen tips til hvordan ble minst mulig fyllesjuk imorgen? Bislett kebab! :--D Vanlig stor kebab, medium pluss med champignon og ananas + cola. (veit du bor like ved ;p) Døgnåpent? *Hive seg på scooteren* Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Noen tips til hvordan ble minst mulig fyllesjuk imorgen? Bislett kebab! :--D Vanlig stor kebab, medium pluss med champignon og ananas + cola. (veit du bor like ved ;p) Døgnåpent? *Hive seg på scooteren* Sette seg på pain sin scooter til bislett Endret 3. juli 2005 av kuroger Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 dette var genial og lese etter en natt på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå