diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) haha.,. han duden likner på han ene i homsepatruljen Edit: han her Edit2: nice sprit-hylle Endret 2. juli 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ser lovende ut Erik.. :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 LoL... ---------------- Tror jeg hadde blitt sår i tissen hadde jeg bare drukket lett-øl Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) haha.,. han duden likner på han ene i homsepatruljen Edit: han her *Bilde* den er han sikkert gla for.... Har du med deg mordi? på alkis test?? Endret 2. juli 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) haha.,. han duden likner på han ene i homsepatruljen Edit: han her *Bilde* den er han sikkert gla for.... Har du med deg mordi? på alkis test?? Moren min?! bakemesterharepus: Haha, godt sagt! btw er på 15 ølen nå.... SKAL klare 18! Snart test! Endret 2. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ----------------Tror jeg hadde blitt sår i tissen hadde jeg bare drukket lett-øl ok..... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ----------------Tror jeg hadde blitt sår i tissen hadde jeg bare drukket lett-øl ok..... han drikker med tissen Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Tror jeg skal prøve med lettøl neste gang jeg skal ut! Men må ha reserveplan på lur, etter første bilde å dømme trenger jeg litt mer en deg Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Tror jeg skal prøve med lettøl neste gang jeg skal ut! Men må ha reserveplan på lur, etter første bilde å dømme trenger jeg litt mer en deg Hvis du tenker alder så er du kun et år eldre enn meg :-) jobber med øl 15 fortsatt... Magen sier: "wtf, MER lettøl?!" Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Dette er vel den mest populære tråden på mange dager .. eller? EDIT: med unntak av so4 Endret 2. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Dette er vel den mest populære tråden på mange dager .. eller? I guess so! EDIT: Startet kl. 21:32 Fram til kl. 00:53 har vi 5 sider. Endret 2. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Øl 15 tar virkerøig lang tid gitt! Noen som er meer edru enn meg som kan komme med statistikk om hvor mange øl jeg har dukket pr time? EDIT: Altså ant pr 1.time, ant pr 2.time osv...q Endret 2. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er det aldersgrense på lett-øl? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Haha, dette hadde jeg aldri trodd skulle skje, schmelck ^^. Kondolerer for at du har måttet tvinge i deg så mye drit, hehe. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Tror jeg skal prøve med lettøl neste gang jeg skal ut! Men må ha reserveplan på lur, etter første bilde å dømme trenger jeg litt mer en deg Hvis du tenker alder så er du kun et år eldre enn meg :-) jobber med øl 15 fortsatt... Magen sier: "wtf, MER lettøl?!" Ikke akkurat alderen jeg tenker på, mer de fysiske forutsetningene for hvor mye alkohol en må drikke for å komme opp i x promille Har x antall fotabllmuskler, og noen slappe mnd i armyen gjorde susen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Steike! Og eg som aldri gadd å drikke på øl eg kjøpte fra sverige som var på 2.5% på fester? Jaja! Schmelck: Kormyevanligøl må du drikke for å bli like beruset som du er nå? Selv drikker eg 10-12 halvlitere for å bli full (ikke drittings) så drikke meg full på lettøl kommer eg aldri til å teste for da rykker sikkert blæren eller leveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå