schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Utrolig bra prosjekt. Gleder meg til fortsettelsen. (Satser på at det ikke blir så vellykket at du ikke klarer å holde oss oppdatert. ) Hehe, samma her! btw: 6 stk. - dama har 0,7 EDIT: Nå kjennes magan ganske så full! Endret 2. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hehehe kul prosjekt! Tror du skal klare å bli brisen/full hvis drikker raskere. Altså ta noen på styrten osv. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ta et bøyelig sugerør i flasken. Bøy den delen som stikker opp av flasken og bøy den slik at den peker nedover langs flasken. Legg leppene om flasketuten som vanlig og hell nedpå. På denne måten blir luft tilført i flasken og du kan styrte raskere Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) hehehe kul prosjekt! Tror du skal klare å bli brisen/full hvis drikker raskere. Altså ta noen på styrten osv. Takk :-) Prøver å kjøre ihvertfall 1 pr 10 min :-) Kenny000: Det er et super trisk, personlig så har jeg hørt at det kalles "Hurricane" :-) Endret 2. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) På denne måten blir luft tilført i flasken og du kan styrte raskere *notere* edit; jeg tror ikke at å styrte er det lureste, siden dette kan medføre kvalme, så prosjektet må avbrytes. Prøv heller å holde et jevnt, høyt tempo (1 / 10 min som du selv sier at du klarer). Endret 2. juli 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ta et bøyelig sugerør i flasken.Bøy den delen som stikker opp av flasken og bøy den slik at den peker nedover langs flasken. Legg leppene om flasketuten som vanlig og hell nedpå. På denne måten blir luft tilført i flasken og du kan styrte raskere "Hurricane" ja, det har jeg også hørt. Tror ikke at du blir full på dette her nei. Jeg tror målingen med dama di kommer til å bli feil, damer har mye mindre kjøtt og blod så de tåler teoretisk sett mindre en guttene, du burdte hat en kompis på din størrelse eller no for å få en riktigere sammenligning. Ceep 'm cumm'n Endret 2. juli 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Weee.. noe som skjer i kveld Endelig fri fra jobb en uke og det som skjer er at alle reiser bort.. hjemme alene og alle er enten på hytter syden osv :S pils er kjøpt inn men å sitte her å drikke aleine i kveld skjer ikke Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 da var 9 stk. nede, merker at magen begynner å si ifra, men skal prøve å kjøre litt hardere nå! Må tisse og skylle munnen, så sjekk! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Legger du oppdateringer her, eller bare i første post? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Legger du oppdateringer her, eller bare i første post? Begge deler! 9 øl, 1. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 noen som vet når man kan si at man er full da? (promille) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 noen som vet når man kan si at man er full da? (promille) Hadde 1.7 på onsadag, da husker jeg ikke alt og folk synes at jeg var tildels full... Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 da vil det si at trådstarter om noen få minutter er ganske full og kommer til og kødde nå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 burde nesten kjøpe sånn promille tester selv, morsomt å ha på fest Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 En god gammel huskeregel som passer bra for ikke alt for små menn er at man får 0.2% per 0.33 med 5%. Mao trenger du ca 10 0.33 med lettøl for å nå samme nivå, pluss en lettøl per time siden du begynte å drikke (men brenner av rundt 0.1 i timen). Igjen, om jeg ikke husker feil, så benytter blåsetestere seg av gjennomsnittsverdier for hvor stor del av alkoholen som kommer ut når vi puster ut. (2100:1 om jeg ikke husker feil, men reelle verdier kan variere rund +- 300), så testing av pust vil alltid kunne bli unøyaktig, oppimot 10-15% om mine tall stemmer. AtW Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 noen som vet når man kan si at man er full da? (promille) Hadde 1.7 på onsadag, da husker jeg ikke alt og folk synes at jeg var tildels full... neste gang du skal gå til pcen for å poste nytt bilde detter du sikkert å slår hode mot et bord eller noe Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg tror nokk du blir brisen, men skikklig full må du nokk arbeide litt for å bli! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 En god gammel huskeregel som passer bra for ikke alt for små menn er at man får 0.2% per 0.33 med 5%. Mao trenger du ca 10 0.33 med lettøl for å nå samme nivå, pluss en lettøl per time siden du begynte å drikke (men brenner av rundt 0.1 i timen). Igjen, om jeg ikke husker feil, så benytter blåsetestere seg av gjennomsnittsverdier for hvor stor del av alkoholen som kommer ut når vi puster ut. (2100:1 om jeg ikke husker feil, men reelle verdier kan variere rund +- 300), så testing av pust vil alltid kunne bli unøyaktig, oppimot 10-15% om mine tall stemmer. AtW Hm... Vet at forrige utgave av testeren ble målt mot politiets tester og da var den faktisk svært nøuyaktig. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Det er 18 users som leser emnet. EDIT: 24 Endret 2. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå