schmelck.no Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Supert! En mythbusting samletråd hadde vært noe. Med liste over myter og link til trådene om knusingen av hver av mytene. "Den store .. tråden" bruker ofte å bli veldig lange og uoverstiktlige, så jeg synes det er greit å ha en tråd for hver myte. Helt enig! En hovedtråd hvor folk kan komme med innlegg om forslag til myter og så kan folk diskutere litt rundt div myter og hvis noen tar på seg oppdraget så lager de en egen tråd som får link i første posten til den "store" mytetråden. Forslag til navn? a) Myter, fleip eller fakta? Bli med og test! b) Mythbusting @ hw.no c) Den store "myteknusings"tråden Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 "Kom med forslag til myter som skal testes..." Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg likte både a og b. Hva med f.eks: Mythbusting @ HW.no - Bli med og test! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg likte både a og b. Hva med f.eks: Mythbusting @ HW.no - Bli med og test! Genial *mekke tråd* EDIT: done. Endret 23. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Haha intet mindre en forventet syke mann Får bli med deg på lettøl drikking en kveld Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) oj oj oj..... Eneste som kan sies brukbart er at du ser på Mythbusters. Endret 29. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå