Gå til innhold

1 mann + 1 kveld + 18 lettøl = ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er ikke snakk om å nyte det du drikker lenger?

Da kan man jo liksågodt drikke vodka eller anen brennevin...?

Da slepper du unna med 5liter væske?

som han selv sa det

Jeg er svært glad i TV serien mythbusters, derfor har jeg bestemt meg for å prøve å "bust a myth" selv.
Lenke til kommentar

Neste uke skal jeg og en kamerat teste dette her vi også. liker egentlig ikke øl og må sikkert på dass hvert 6 sek, men uansett. Verdt et forsøk.

Men jeg blir ikke sittende foran pc'en akkurat. Men kommer vel med en oppdatering dagen derpå

Lenke til kommentar
.....Og jeg som trodde å inhalere 10 0.5 liters Cola-flasker på 4 timer var sykt :blush:

Da kan jeg fortelle deg at jeg har drikki 4 liter brus på en time. Ikke at jeg synes dette er mye, men jeg drakk ikke for å drikke. For å si det sånn: "Det var godt". :thumbup:

Hvis jeg skulle tatt en brus-test så hadde jeg vel end på 10-15 liter og en haug med ødelagte tenner. ;)

Lenke til kommentar
.....Og jeg som trodde å inhalere 10 0.5 liters Cola-flasker på 4 timer var sykt :blush:

Da kan jeg fortelle deg at jeg har drikki 4 liter brus på en time. Ikke at jeg synes dette er mye, men jeg drakk ikke for å drikke. For å si det sånn: "Det var godt". :thumbup:

Hvis jeg skulle tatt en brus-test så hadde jeg vel end på 10-15 liter og en haug med ødelagte tenner. ;)

....Så for meg som har tannregulering så er det vel ikke lurt å ta 10-15 liter brus.

På tide å komme on-topic igjen

Lenke til kommentar
Hvis hukomelsen min ikke tuller med meg var det 6-8 liter som kunne ta livet av en (vannforgiftning, husker ikke over hvor lang tidsperiode)

Det må være veldig kort tid, for 6-8 liter er mindre enn hva man bør drikke i løpet av en dag med ørkenvandring.

Selv drakk jeg rundt 20 liter vann og saft på en dag i forbindelse med blærekatarr. Ble faktisk kvitt det med drikkinga alene. Normalt må jo menn få et par piller mot det siden infeksjonen sitter hardere hos menn enn hos damer. Damer drikker seg mye lettere friske. Grunnen til at jeg valgte denne metoden var at det svei noe helt for jævlig samt at det var langhelg så jeg fikk ikke tak i fastlegen. Hadde ikke så god tolmodighet for å si det sånn. ;) Jaja, det var nå min legejournal.. Ingenting å skamme seg over. Dette skjer alle en gang i blandt.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Høres veldig rart ut å få vannforgiftning. Nå er det veldig lenge siden jeg og kameratene mine spilte et spill og den som tapte måtte drikke vann.. Det gikk en god del liter vann nedpå der helt til vi ikke klarte å helle nedpå noe mer.. Tok flaske til munnen ,men jeg klarte ikke svelge..

Vann er jo egentlig sunt og jeg drikker rundt 3-4liter vann dagen ,mens jeg sitter forran datamaskinen. Smaker jo godt også ;)

Lenke til kommentar
Vann er jo egentlig sunt og jeg drikker rundt 3-4liter vann dagen ,mens jeg sitter forran datamaskinen. Smaker jo godt også ;)

I hvertfall i visse deler av landet ;) Min favoritt er vannet på kvaløya i Tromsø, det værste jeg får er det vannet på østlandet (rundt mjøsa, oslo og i østfold). Det sies at vannet er ennå bedre i nordreisa, men det kan jeg ikke huske smaken på.

Lenke til kommentar

I hvertfall i visse deler av landet ;) Min favoritt er vannet på kvaløya i Tromsø, det værste jeg får er det vannet på østlandet (rundt mjøsa, oslo og i østfold). Det sies at vannet er ennå bedre i nordreisa, men det kan jeg ikke huske smaken på.

Nuvel. Jeg har strålende vann rett i springen her hjemme (Oslo vest, får vann fra Maridalen), minst like bra som det jeg har fått på vestlandet og lenger nord.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...