Morten K Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Som erfaren forumbruker ser jeg ser at det er MANGE her på forumet som ønsker seg en spill-pc till ca 10000 kr (med skjerm). Burde nesten være en egen sticky for dem? Hva mener dere er det beste oppsettet til 10000 kr akkurat nå (Ikke over 10000 kr)? Øivind Dahle kom med dette forslaget i denne tråden. Han ga meg utfordringen å lage et selvbygger oppsett som er bedre en Netshop sitt. Det klarer jeg rett og slett ikke. Er virkelig en ferdigbygd pc med masse programvare bedre og billigere enn en selvbygd pc uten all programvaren? Endret 2. juli 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 En av grunnen til at en pakke-løsning fra netshop er billigere, er at da er de garantert å selge masse ting, og vil da tjene mer, enn om de selger bare en ting. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 En av grunnen til at en pakke-løsning fra netshop er billigere, er at da er de garantert å selge masse ting, og vil da tjene mer, enn om de selger bare en ting. Din mening er altså da at Netshop sin 10000 kr pc er det beste en gamer får? Lenke til kommentar
eplee Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg prøvde og bygge en på komplett... men da kom jeg på noe med 12 tusen og selv da vet jeg ikke om jeg ville valgt den eller tilbudet fra netshop.. så det er nok et veldig bra tilbud! Men uansett, hvis du er en gamer kan du ikke ha trådløs mus . så det blir over 10 tusen med tilbudet fra netshop Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Din mening er altså da at Netshop sin 10000 kr pc er det beste en gamer får? Fra netshop, ja. Ellers virker det helt ulogisk Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Din mening er altså da at Netshop sin 10000 kr pc er det beste en gamer får? Fra netshop, ja. Ellers virker det helt ulogisk hvis du tar bort mus,tastatur,høyttalere,webcammen og litt andre små unødvendige ting på den pc'n fra netshop, og heller legger til et x800xl kort da er jo den pc'n fra netshop veldig bra til prisen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Dette tilbudet så jo ganske bra ut... Men er det mulig å få nedsatt pris hvis du kjøper tilbudspcen til Netshop.no uten sammensetting? For jeg kjenner en som elsker å sette sammen pcer og han gjør det billig. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Dette tilbudet så jo ganske bra ut... Men er det mulig å få nedsatt pris hvis du kjøper tilbudspcen til Netshop.no uten sammensetting?For jeg kjenner en som elsker å sette sammen pcer og han gjør det billig. Gjør det selv.. Da blir det gratis! Man matcher rett og slett ikke prisen til webshopper siden de gir utvidet garanti hvis de bygger den for seg. Skulle jeg hatt meg en komplett PC ville jeg ha kjøpt en PC som en webshop har bygget. Selvom jeg skulle strippe den ned og bruke delene andre steder. Får ekstra garanti på kjøpet og det er en stor fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå