Domodyret Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Eksempel på dårlig intergrering Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hm... Måntru hva som hadde skjedd med oss nordmenn hvis vi hadde stilt oss midt i en gate i Pakistan og ropt etter damene der og klådd og plystret? Hva hadde skjedd hvis vi hadde trekt opp en pistol? Hva hadde skjedd hvis vi krevde en Kirke i sentrum? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 jeg er ikke muslim, ikke kristen, ikke innvandrer og jeg KREVER mer islam (og buddisme, hinduisme, jødedom og wicca) i skolene... skoler bør IKKE være ett sted for preking, slik kristendomsfaget i praksis er i dag...selv med en statskirke. Slik situasjonen ang. religionsundervisning i dag er skolene virkelig dårlige...sånn generellt, ikke bare ang. Islam... Den eneste religionen som får viet mye tid er kristendommen... skal det liksom fremme toleranse og forståelse for andre religioner og kulturer? filosofi er langt viktigere enn religionsundervisning. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 filosofi er langt viktigere enn religionsundervisning. Amen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Lurer fælt på hvor de pengene kommer ifra... Gjør meg kvalmt, døttrene får alt de peker på omtrent. spør da vel i stedet for å spre kvalme på forum.hw.no Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 filosofi er langt viktigere enn religionsundervisning. Amen Veldig enig Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) *Fjernet* Skjønner at mitt syn på innvandrere blir litt for mye for enkelte på forumet... Hvis noe likevel skulle være int. i å høre min mening --> PM Endret 17. juli 2005 av azzman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 *snip* Nuja, skal ikke kommentere hvorvidt jeg er enig i påstandene dine, men at du kommer til å få pepper for hva du skriver der, det er i allefall helt sikkert. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 filosofi er langt viktigere enn religionsundervisning. Helt klart. Nå er relegion strengt tatt en from for filosofi, problemet er bare at den filosofien ærklerer veldig mange andre filosofier på grunna av (etter min mening fulstendig tåpelig) totalitær tankegang... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 En smule OT men jeg bare nevner det. Jeg har en onkel som nå bor i Spania og har etablert en rimelig respektabel databutikk. Han bor på et hus-område som det etterhvert finnes rimelig mange "innvandrere" på(dette blir jo skandinaviere). Her finnes det ca 70% skandinaviere og 30% spaniere(?). Som et hvilket som helst "borettslag" bestemmer de demokratisk hva som skal bygges på området. Lurer på åssen disse spanierne føler seg. Hver gang de skal ha noe nytt på området blir de nedstemt av "de jævla innvandrerne"(gjentatt etter min onkel). Lurer på åssen det hadde blitt her.... "Ja da skal vi bygge en kirke der... .....NEI MOSKE! " Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vi ligger vel forsåvidt kulturelt nærmere Spania enn arabiske muslimer. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 nja....det er STOR forskjell på Norge og Spania. Penger er blandt annet svært viktig... f.eks her kan du si at du skal ha et barneselskab kl18,da er det ikke unormalt at noen kommer valsende inn kl 20 og ikke går før 03. Men dette var OT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå