Gå til innhold

hva trenger en pc som skal holde til spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor du spør det samme om og om igjen. Ditt budsjett var 10.000, 10.000 og så 20.000. Får nesten inntrykket at du egentlig ikke har tenkt å kjøpe noen ny pc i det heletatt, men bare liker å still "hva er best" spørsmålet. Dette forde du ikke gidder å sjekke noe selv.

Det jeg gjorde når jeg nylig kjøpte meg en ny pc var å spørre her.

Få innputt som jeg tokk med en klype salt, sjekket det de sa opp mot reviews og priser. Pluss litt nylig selvlært viten, kom jeg frem til det, etter mitt syn, beste pcen jeg kunne få for de pengene jeg hvar villig til å betale( 14.500,- bare tower ).

Og akkuratt som sist gang. Det systemet jeg sa til deg da+pluss bytt AMD cpu 4000+ med en AMD FX-57 ( 9000,- ekstra Kr for "litt" mer ytelse)....

ER det beste du kan få tak i nå. Framtids retta ja, men er det vært å bytte til den Cpuen , nei. Du vill tape penger på det.

Nå som du har fått input fra flere enn meg er det påtide å gjøre en egeninnsats for å sjekke at det folk har fortalt deg er riktig. Jeg personlig er sikker på at det jeg har fortalt deg holder vann, men det er mange her som også gir "råd" uten at de vet hva de snakker om.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=437685&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...