Lifeform Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei, Jeg klarer ikke å sende filer i MSN. Har telenor adsl, windows xp pro og norton firewall. Vet det skal være en fix for dette som jeg har brukt før, men fant den ikke akkurat nå. Noen som vet?? -- Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei! Det er Firewall'n i XP som hindrer deg. Gå på Min datamaskin -> Mine nettverksteder -> Vis nettverkskoblinger -> Høyre musetast på Internett opkoblingen -> Egenskaper -> Avansert. Her tar du av haken under Brannmur. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Nei, det er ikke det. Har ikke den på... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg har også det problemet. Har heller ikke på firewall`en i XP. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Har fått hjelp nå... En snill dame hos Telenor hjalp meg. Gå på direkte.online.no og spør om veiledning der hvis du trenger en detaljert beskrivelse, en mer enklere er å disable alle protokollene og tjenestene under Generell på Nettverkstjenester for LAN eller lokal-tilkoblingen. Reboot - og vips! Så funker det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå