Gå til innhold

Verdt å selge anlegge for å kjøpe surround ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du sier 6x150 watt mistenker jeg at du har en Yamaha RX-V 750...stemmer det?

Den er LANGT fra 6x150 ekte watt!

Hva heter høyttalerne dine? Hva heter suben?

Edit:Vær klar over at du får det du betaler for. Det Logitech anlegget er ikke verdt mer enn det du betaler for det. Det er ment for pc og kan ikke sammenlignes med et bra Hi-Fi anlegg på noen måter. Logitech Z-5500 er bra til pc,men i HI-Fi sammenheng er det jalla og ingenting annet.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

er ikke en yamaha, etteller annet jallamerke..

nei, klart 6x150 w. er ikke som den gamle Pioneer forsterkeren min på 350 x 2 w.

Den var det trøkk ! :D

det står "sharp" på Høyttalerene,men tenk, de har jo ikke produsert høyttalere før, men bare "gitt ut" de på en måte.. husker ikke merke på elementene..

Hvertfall ikke sharp :p

Basselementene er av merket "Boss", de er fra 2002, og kostet da 1500,- pr. stk.

De er jo røft brukt, så tipper mdf platene i kassen er verdt mer en elementet :p

men er det realistisk å få igjen ca. 2500 for det`?

Eller er det for mye ?

Lenke til kommentar

Nå er det mye referanser til jalla her, ikke å forbinde med mitt valg av nick, hehe ;)

Men nå har det seg slik at om en har etpar skikkelige høyttalere og en god forsterker får en mer "surroundopplevelse" enn med et wannabeanlegg fra Logitech.

Husker da jeg satt og hørte på et skikkelig opptak på etpar Dali Highline drevet av Electrocompaniet klasse A monoblokker, jøsses bedre! Snakk om stereoseparasjon og definert lydbilde!

Som du ser; kvalitet overgår kvantitet any day ;)

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
Sier heller sånn her da.

Bli rik, bygg hus. kino osv heile pakka...

ikke kjøp noe jalla anlegg til 10k kjøp til 1mill da.

Da er du vel kanskje kongen over alle hjemmekinokonger :-P

drit i huset bare bygg en ren kino og ha senga bak lerrete :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...