Kizzaz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei Jeg er på jakt etter en kontant mob til søsteren min, en med kamera og som ikke er siemens eller nokia og bør helst ha netcom, men hvordan funker det når man kjøper en kontant telefon kan jeg kjøpe den og sette det på hennes navn? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan ikke se til noe særlig tilbud på kontanttelefoner. Fant noe på klartsvar.net Link Og få registrert på din søsters navn gjøres ved å registrere på netcom.no eller skjema som følger med startpakken til mobiltelefonen. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Ok har funnet ut at det står mellom Samsung E330 og Samsung X640, hvilken ville dere tatt. Disse er ikke kontant da, men de er uten abbo. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 av de to ville jeg ha tatt E330. Fordi faren min har den så har jeg prøvd den en del. Tror det var sånn: E330 <--med kamera X640 <--uten kamera Pluss at E330 har nydelig design! (kamera med flash og ytre skjerm! Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 begge har kamera. eneste forskjell(er) er designet, og at e330 har ytre skjerm, og fotolys Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Og få registrert på din søsters navn gjøres ved å registrere på netcom.no eller skjema som følger med startpakken til mobiltelefonen. Noen ganger så må du vise legimitasjon og registrere deg i butikken Endret 9. juli 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 2.0 MIPD har X640 men ikke E330.... derfor kommer X640 bedre ut.... Hardt valg. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Og få registrert på din søsters navn gjøres ved å registrere på netcom.no eller skjema som følger med startpakken til mobiltelefonen. Noen ganger så må du vise legimitasjon og registrere deg i butikken Du må alltid vise legitimasjon. Skal også registreres, men det er ikke alltid det går hvis vi ikke finner personen så da blir kunden kontaktet av kundeservice etterpå. Den personen den skal stå på må være i butikken og legitimere seg. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 begge har kamera.eneste forskjell(er) er designet, og at e330 har ytre skjerm, og fotolys x460 har da ikke kamera. Har hatt den selv. Sjekk fakta før du poster er du snill Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 x460 har da ikke kamera. Har hatt den selv. Sjekk fakta før du poster er du snill Det er ingen som har påstått at X460 har kamera. Sjekk hvilken mobil det er snakk om før du poster er du snill Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Det er snakk om nett kjøp her da..... får fikse noe.... men jeg skulle helst hatt et svar på hvilken, bestiller i morgen.... Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 x460 har da ikke kamera. Har hatt den selv. Sjekk fakta før du poster er du snill Det er ingen som har påstått at X460 har kamera. Sjekk hvilken mobil det er snakk om før du poster er du snill Sjekk quoten min a Står at BEGGE har kamera. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sjekk quoten min a Står at BEGGE har kamera. Begge (X640 og E330) har kamera. Det var du som dro inn X460. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå