OleP Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Mistet dessverre telefonen min når jeg var på SeaWorld i San Diego i går. Har ringt telenor kundeservice, å vil få tilsendt nytt simkort.. Men: er det mulig å sjekke på telenormobil.no om jeg får noen meldinger? sms, mms osv.. Litt kjipt å måtte klare seg 9 dager uten mobiltelefon nå:S Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Mistet dessverre telefonen min når jeg var på SeaWorld i San Diego i går.Har ringt telenor kundeservice, å vil få tilsendt nytt simkort.. Men: er det mulig å sjekke på telenormobil.no om jeg får noen meldinger? sms, mms osv.. Litt kjipt å måtte klare seg 9 dager uten mobiltelefon nå:S Der var jeg også i fjor. Kult sted. Uansett, jeg tror neppe du kan få sms`ene dine på telenormobil.no, når dert gjelder mms, er jeg mer usikker. Får av og til beskjed om at jeg må gå inn på telenormobil.no for å se meldingen, mens den andre ganger kommer på telefonen. Sikreste er å spørr kundeservice. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hvis du ikke har MMS-oppsett på mobilen får du melding om å gå inn på telenormobil.no Edit: Leif Endret 2. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå