Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (der må hjelpe meg med navnet) How would you like to suck my dick (mr. pearson) mr pearson: what? *knitre i ropert* HOW WOULD YOU LIKE TO SUCK MY DICK (mr. pearson) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 SITAT #1 Mr. Garrison: Does anyone know what sexual harassment means? Cartman: When you are trying to have intercourse with a special lady friend and some other guy comes up and tickles your balls from behind. SITAT #2 Cartman: Don't call me fat you fucking jew! Mr. Garrison: Eric! Did you just say the F-word? Cartman: Jew? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (der må hjelpe meg med navnet) How would you like to suck my dick (mr. pearson) mr pearson: what? *knitre i ropert* HOW WOULD YOU LIKE TO SUCK MY DICK (mr. pearson) balls, not dick. har noen par gode sitat på pcen i wav format. hvis noen vil ha så søk etter "osiris voicepack" til tribes 2. er en 20-30 stk der. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (der må hjelpe meg med navnet) How would you like to suck my dick (mr. pearson) mr pearson: what? *knitre i ropert* HOW WOULD YOU LIKE TO SUCK MY DICK (mr. pearson) balls, not dick. har noen par gode sitat på pcen i wav format. hvis noen vil ha så søk etter "osiris voicepack" til tribes 2. er en 20-30 stk der. takker Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (der må hjelpe meg med navnet) How would you like to suck my dick (mr. pearson) mr pearson: what? *knitre i ropert* HOW WOULD YOU LIKE TO SUCK MY DICK (mr. pearson) mr garrison elns cartman som sier det Lenke til kommentar
reggor Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Football Commentator: Oh I haven't seen a Jew run like that since Poland, 1938. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Screw you guys, I'm going home. ENIG Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har dere ikke sett den der de parodierer Michael Jackson da? Den er så sinnsykt bra! "Look at me, I'm Peter Pan (schomoon) I'm a little boy forever" :!: :!: South Park er så utrolig på spissen! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har dere ikke sett den der de parodierer Michael Jackson da? Den er så sinnsykt bra!"Look at me, I'm Peter Pan (schomoon) I'm a little boy forever" :!: :!: South Park er så utrolig på spissen! HAHAHA Den husker jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Screw you guys, I'm going home. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 TIMMEY! LIBLA, LIBELA... TIMMEY! D: Well, ADD is fairly common in kids today. I'm gonna prescribe some riddlin', and we'll see how that's go for little Timmy. T: (svakt i bakgrunnen) Timmy.. Timmy FTW Lenke til kommentar
lubb Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ingenting slår '' THEY TOOK UR JOB! '' , en av de beste episodene jeg har sett. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Cartman: Muum, if you were in a german shcizemovie, y-y-youd tell me right? Cartmans mor: ... shure honey, good night! *SLAM* Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ingenting slår '' THEY TOOK UR JOB! '' , en av de beste episodene jeg har sett. "Back to the pile!" Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 RESPECT MAH AUTHORITY - Cartman. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 "Haha, I made you eat your parents! Na na na na naaa na!" -Cartman. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 "Haha, I made you eat your parents! Na na na na naaa na!" -Cartman. :!: Det er bare verdens beste episode Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 well, you know what they say; you can't teach a gay dog straigth trix Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Den Einstein-aktige-psykopaten eller noe i "Bigger longer and uncut": Now i would like you to say "Big floppy donkey dick!" Cartman: NO! OG: Den sangen om mora til Kyle... Endret 9. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Canute Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Cartman: Muuum, kitties being a dildo!Mora: Then i know a certain kitty who's gonna sleep with mummy tonight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå