Gå til innhold

lyd driveren hjelp

Anbefalte innlegg

Hvordan finner vi ut åssen lyd-driver vi bruke (hva heter den)?,fordi nå jeg installerte Windows XP på nytt så fikk jeg ikke noe lyd.. :no: Må jeg laste ned driver for å få Lyd? akkurat som skjermkort eller?? pluss at jeg har ikke noe cd`en til Lyd - Driveren

jeg har prøvd på å trykke på volum control, så står det "there are noe active mixer devices available.TO install mixer devices, go to Control Panel, click Add Hardware." jeg gjorde det.

håper noe kan hjelpe meg.. er ny begynner.. (N00B!

Kan noe hjelpe meg.. er ny begynner.. :blush:

Endret av trang91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kontrollpanel -> system -> device manager -> Lyd -> høyreklikk på riktig enhet og velg "egenskaper"

hva gjør etter egenskaper?

jeg er ikke god i sånn ,så litt dum på spørsmål..hehe :)

Endret av trang91
Lenke til kommentar

Du kan laste ned Everst home edition å finne ut mha dette hva slags lydkort som du har. Som regel så finner du driverne til lydkortet ditt hovedkort produsenten sin hjemme side hvis det er integrert på hovedkortet. Eller så finner du det på hjemmesiden til produsenten av lydkortet.

Lenke til kommentar
Du kan laste ned Everst home edition å finne ut mha dette hva slags lydkort som du har. Som regel så finner du driverne til lydkortet ditt hovedkort produsenten sin hjemme side hvis det er integrert på hovedkortet. Eller så finner du det på hjemmesiden til produsenten av lydkortet.

ok skal prøve..

Lenke til kommentar

jeg har SiS 7012 audio device..

det står at jeg har ikke installert Multimedia audio controller, jeg prøvde,men det står at jeg skal sette inn cd..men jeg har ike noe .. så hvor kan jeg laste ned hen?

Endret av trang91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...