Talker Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Går det fint å bruke skatez eller lignende ved bruk av Q-pad? Eller trenger man ikke sånt på en slik matte? Om det anbefales, isåfall hvilke? Skal bestille endel fra databutikken.no å har følgende alternativer: -Everglide Mouse Skatez -fUNC Anti-friction liqUid ? -IceMat PadSurfer -Steelpad allround Padsurfers Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bruk everglide, men tviler du trenger vist... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 går selvfølgelig fint å bruke det men det trengs ikke. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Jeg har mx518 og Q-pad og bruker noen andre skatez enn de som sitter på mx'en som standard. Jeg er fornøyd med glien som den er, men glien til musa er jo en smaksak Endret 2. juli 2005 av mumitr0ll Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 OK. Det blir heeelt sikkert bedre gli enn jeg har med den utslitte elkjøp-matta og musa jeg har nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå