e321 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hvordan kan jeg få bort papirkurven fra skrivebordet? Ødelegger "litt" med tanke på alle fete bakgrunner og sånn, når jeg ikke har noe annet på skrivebordet.. Takker for seriøse svar Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Når du høyreklikker på skrivebordet, så velger du vekk "vis skrivebordsikoner", under "sorter ikoner etter" -valget.. Men, da fjernes alle ikonene da.. ..jeg har det slik! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har fikset det selv men takk for svar uansett, Gikk inn i registeret og tok bort en nøkkel der så forsvant hele dritten Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Mulig dette er interessant, siden du har fjernet kurven: "RecycleNOW version 1.0 is a utility that, when triggered, immediately empties the Recycle Bin. It is meant to be a timesaver, especially on slower computers, when emptying the Recycle Bin can take a while. But be warned: there's no way back, no questions asked, so be careful!" Dette er en bitte liten utility (5KB) som du finner et stykke ned, høyre side, på http://www.geocities.com/drdole/ . Så kan en lage en snarvei til RecycleNow på quicklaunch-baren eller start-menyen. Og klikke på den ved behov. Så lat er man at man heller vil klikke enn å høyreklikke/velge. Fordel også at man slipper å hente frem skrivebordet for å tømme Mye annet rart på den siden, forresten. "Klikk for å skru av skjermen", f eks...MonitorOff... Endret 2. juli 2005 av zjulik Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Holder bare inn SHIFT når jeg velger slett jeg, så går det rett ut, ikke innom papirkassen.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Stengt på trådstarters oppfordring... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg