Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Produsenten av felgene heter Millie Miglia, ja, det vet jeg også. Modellen heter Spider (Sport), og kom i 2002-kolleksjonen.

 

Det kan være ja at de ligner en VAG-stil, jeg kan ikke si jeg ser spesielt mange VAG med lignende felger. De du linker til er vel en kopi av RH Cup-felgene, og tja, de ligner kanskje litt, men disse har kant, noe mine ikke har spesielt mye av.. Men joda, kan være enig i at de ligner andre 5-eika felger, men jeg syns de kler bilen, og har ikke tenkt å bytte dem ut til fordel for noe annet.. :)

 

Men om du syns de ligner veldig på RH Cup, så er det ikke rart du syns de er oppbrukt. RH Cup finnes vertfall på nok VAGer, spesielt Polo..

 

mm_spider_sport_bs_ci3_l.jpg

rh_cup.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom på den versjonen av Polo som var for en stund siden, Polo Colour Style.. Var det det den het? Med forskjellige farger på panser, dører, bagasjerom osv osv.. Grøss. :)

Haha, den er lite dekorativ, for å si det slik.. :p

 

Ser ut som om man har plukka deler fra 13 forskjellige Poloer og glemt å lakke dem etterpå..

 

Edti; Finnes det ikke Golf 3 i samma stilen..? Eller surrer jeg vilt her nå..?

 

Var forøvrig ute med kameraet igår, skal se om jeg gidder å få ut bildene etterpå.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Hehe, har litt lyst på bad look, men det blir litt dyrt. Bør være sveisa om det skal være bra, og da må hele panseret lakkeres på nytt..

Emblemfri grill er et billigere alternativ da, får vurdere det.. Syns det forsvinner så mye penger på bilen, så må begynne å tenke litt over økonomien.. :p

 

Speil er ikke spesielt prioritert enda vertfall, syns de originale 3'er-speila er pene..

 

Hengerfestet er jeg for og imot selv. Den dekorative effekten er liten, men den er praktisk om jeg skulle klare å rygge mot en vegg, evt bli påkjørt bakfra.. Jeg drar ikke noe henger med bilen vertfall, med den klaringen det er mellom dekk og hjulbue bak..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...