Marvil Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Produsenten av felgene heter Millie Miglia, ja, det vet jeg også. Modellen heter Spider (Sport), og kom i 2002-kolleksjonen. Det kan være ja at de ligner en VAG-stil, jeg kan ikke si jeg ser spesielt mange VAG med lignende felger. De du linker til er vel en kopi av RH Cup-felgene, og tja, de ligner kanskje litt, men disse har kant, noe mine ikke har spesielt mye av.. Men joda, kan være enig i at de ligner andre 5-eika felger, men jeg syns de kler bilen, og har ikke tenkt å bytte dem ut til fordel for noe annet.. Men om du syns de ligner veldig på RH Cup, så er det ikke rart du syns de er oppbrukt. RH Cup finnes vertfall på nok VAGer, spesielt Polo.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Men det er også, du skal jo selvfølgelig kjøpe og kjøre med det du SELV syntes er fint og ålreit. Kan hende det blir bedre med litt "tupperware".. Uansett en pen bil, det skal du ha Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 5mins i Photoshop, tror jeg skal sende bilen til lakkering.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Nei helsiken det må du aldeles ikke gjøre så jo ut som Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Nei helsiken det må du aldeles ikke gjøre så jo ut som Hehe, du kan ta det med ro.. Drev på i Photoshop og prøvde div ting som farger, fjerne dørhåndtak, mer senking, osv, så fant jeg ut at jeg skulle prøve litt useriøse ting også.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kom på den versjonen av Polo som var for en stund siden, Polo Colour Style.. Var det det den het? Med forskjellige farger på panser, dører, bagasjerom osv osv.. Grøss. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kom på den versjonen av Polo som var for en stund siden, Polo Colour Style.. Var det det den het? Med forskjellige farger på panser, dører, bagasjerom osv osv.. Grøss. Haha, den er lite dekorativ, for å si det slik.. Ser ut som om man har plukka deler fra 13 forskjellige Poloer og glemt å lakke dem etterpå.. Edti; Finnes det ikke Golf 3 i samma stilen..? Eller surrer jeg vilt her nå..? Var forøvrig ute med kameraet igår, skal se om jeg gidder å få ut bildene etterpå.. Endret 1. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Skulle teste kamerastativet, og tok bilen ned på Skibladnerbrygga her på Gjøvik.. Lite sorterte bilder.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Mer Photoshop.. Vurderer emblemfri grill.. Gjort luftinntaket i under skiltet litt større.. Dårlig forsøk på badlook, og plass til feit intercooler.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fikk assosiasjoner til Calibra på det siste, og her i gården er ikke det positivt. Jeg liker emblemfri grill. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jupp mykje finare med eblemfri enn "bad look" Ganske så fin bil du har der. Synes kanskje hengerfestet bryter litt med stilen, men du har vel kanskje ein grunn for det. Er vel kanskje greit å ha.. Kanskje nye spegler hadde vore fint? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja til nye speil! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hehe, har litt lyst på bad look, men det blir litt dyrt. Bør være sveisa om det skal være bra, og da må hele panseret lakkeres på nytt.. Emblemfri grill er et billigere alternativ da, får vurdere det.. Syns det forsvinner så mye penger på bilen, så må begynne å tenke litt over økonomien.. Speil er ikke spesielt prioritert enda vertfall, syns de originale 3'er-speila er pene.. Hengerfestet er jeg for og imot selv. Den dekorative effekten er liten, men den er praktisk om jeg skulle klare å rygge mot en vegg, evt bli påkjørt bakfra.. Jeg drar ikke noe henger med bilen vertfall, med den klaringen det er mellom dekk og hjulbue bak.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis du mot formodning skulle rygga på en vegg, kan du være sikker på at det er med alt annet enn hengerfeste I så fall må du jo rygg rimelig rett bakover, å det er jo en grunn til at biler stort sett er bulka i hjørnene når det er snakk om ryggeuhell Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ja til fjerning av hengerfeste! Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Meget pen bil=) Gratulerer! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nydelig Golf Emblemfri grill Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vakker bil, rett og slett! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Takker for komplimentene.. Webhotellet mitt sliter med webtilgangen, så bildene er litt ustabile.. Skal prøve å få opp et galleri isteden, for å prøve å minske trafikken litt. Brukt 1,2GB på 2,5 dager, og det eneste jeg kommer på som bruker trafikk er Golf-bildene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå