Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøper mest sannsynlig en Golf III 92' selv i morgen, samme motoren som deg faktisk. Utrolig fin lyseblå farge, det eneste minuset er at den ikke er lakkert helt ned. Sorry for at jeg gr offtopic, men det virker som om du har peling på VW.

- Hvor mye vil det koste å lakkere den svarte hardplasten i bilens farge? Noe man kan gjøre selv?

- Hvordan er golf med tanke på stereobygging?

Må bare si at golfen din er den råeste jeg har sett. :)

Lenke til kommentar

golf er en enkel og fin bil å mekke på sjøl, trenger ikke spesial verktøy for mekke på den, minuset jeg kan si er vel at den blir litt liten for meg som er nesten 1,90høy og liker at venna mine sitter godt i baksete :p

anlegg kan du bygge hva som helst i nesten, i en golf, kommer helt ann på hva du skal ha. er det listene du tenker på eller? bilde evnt. start din egen tråd?

Lenke til kommentar
Marvil var ikke akkurat liten sist jeg så han, kanskje han kan kommentere hvordan det er å være lang i golf? :p

9040172[/snapback]

Hehe, ikke akkurat verdens beste plass nei.. :p

Om man faktisk KAN ha folk i baksetet har man ikke senket nok, så enkelt er det. :)

Lenke til kommentar

Glad jeg er en liten kar på 183. ^^

Skal prøve meg på litt lakkering av sidelister og interiør, før jeg tar fangerene. Kar kompressor og lakksprøyte, gjleder bare å kunne bruke det.

Hvordan gjorde du med baklyktene dine? Grundig vask > sotespray > klarlakk? Kunne tenkt meg noe lignende . :)

Lenke til kommentar

Marvil hvordan klarte du og komme over et slikt prakfult eksempel av en bruktbil? Ikke bare er det nesten umulig å komme over fargen men kombinert med den lave Km-standen blir det nesten bare mistenksomt til en pris av 57000,- Finn.no sammen med AutodB har jo bare overpriset biler som ser ut som dass og som ikke kan sammenlignes med din (da din ble kjøpt)

Noen råd hvor jeg kan finne en tilsvarende bil? Har fortsatt vansker med å tro på den lave prisen du ga for den. Bare helt urealistisk! (Iværtfall på dagens marked)

Lenke til kommentar

En kamerat av meg kjøpte en nesten strøken (var litt småriper og steinsprut, så jeg sparer litt på "strøken") 1998-modell 316i for 30 laken av en gammal kall, fordi han "trengte ikke lappen". 78 000 stod det på telleren.

Bestefar har en Subaru fra 1992 med rett over 50 000 km på samvittigheten.

:ph34r:

Lenke til kommentar
Marvil hvordan klarte du og komme over et slikt prakfult eksempel av en bruktbil? Ikke bare er det nesten umulig å komme over fargen men kombinert med den lave Km-standen blir det nesten bare mistenksomt til en pris av 57000,- Finn.no sammen med AutodB har jo bare overpriset biler som ser ut som dass og som ikke kan sammenlignes med din (da din ble kjøpt)

Noen råd hvor jeg kan finne en tilsvarende bil? Har fortsatt vansker med å tro på den lave prisen du ga for den. Bare helt urealistisk! (Iværtfall på dagens marked)

9083668[/snapback]

Flaks vil jeg påstå. :)

Har hatt den i to år nå, og faktisk ikke hatt noe nevneverdige problemer med den. Var forøvrig på 150.000km-service idag, uten at dem fant noe unormalt som måtte byttes. :)

Ang tips, er det bare å tråle markedet til den rette kommer, og så slå til fort som fan. :)

Kanskje kommer min til salgs også snart.. ;)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...