Marvil Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Hehe.. Personlig har jeg sansen for litt tette felger, spesielt siden jeg ikke har noe bakom som er verdt å se på.. Men hver sin smak. Hm, det er Golf-treff på Hadeland på lørdag som jeg tenkte meg på, utenom dette er det nok lite, da jeg reiser hjemover for sommern snart.. Så om det er noen forumfolk med Golfer, så er det bare å møte opp på Esso (Jaren, Hadeland), lørdag kl 12.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nye felgene sitter da bra på golfen de også. Selv om jeg synes de gamle passet bra. Bare å vente på og se om de passer golf 2 da. Husk å ta bilder på Golf-treffet på lørdag Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hva skjer isåfall på lørdagen? Blir ikke no turer til rudskogen i sommer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Kort fortalt blir det forhåpentligvis et sosialt treff med både stillbilder og kjørebilder, samt grilling.. Noen bilder fra isted; Endret 30. mai 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Fått gjort litt smådill idag.. Fikk montert fjernstyring til sentrallåsen, bytta pollenfilter, og tatt motorvask.. Demonterte også visker bak og erstattet med en plugg.. Kanskje å tide å bytte.. Vask av motor.. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva mener du med at du erstatt bak-viskeren med en plugg? At du fjerne viskeren og bare satt på en plugg uten noen funksjon ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Bingo. Tatt av visker og viskermotor da denne aldri har blitt brukt i mitt eie, og det er mer anonymt med en liten svart plugg der isteden for hele viskern. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Liker bilen din veldig godt Hvilken dimensjon var det på felg og dekk på den a3 lengre oppe? Så ut som 19/20" på felg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Husker dessverre ikke helt dekkdim, men det er 19" vertfall. En Audi S3 forøvrig, svært pen sådan.. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg bare lurte på en ting. har du sotet vinduene dine med film ? og, hvordan fikk du sota lyktene bak? mye dill? eller kjøpte du bare nye? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Baklyktene hans er vel sotet med spray. Man får kjøpt "sote-spray" på bilxtra, mekonomen osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Bakruta er sota med film, og lyktene er som Espen sier sota med spray (rød/svart/klarlakk). Noen kjøebilder; Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 må bare si det.. FAEN til fin bil du har liker den jekla godt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hehe, takk.. Måtte le tidligere idag når 3 pensjonister stod og funderte på panseret mitt.. Strøk hendene over og flytta på hodet for å endre innsynsvinkel osv.. Ikke fullt så artig når dem fant det for godt å lene/sitte mot bilen etterpå, men.. Bildene er forøvrig tatt i anledning en minisamling på Hadeland.. http://dev.sparklingblue.net/galleri/index...treff/minigolf/ Endret 3. juni 2007 av Marvil Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 haha hadde jeg sikkert gjort selv om jeg hadde vært en gammal kavring joda hehe Lenke til kommentar
chjohan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bakruta er sota med film, og lyktene er som Espen sier sota med spray (rød/svart/klarlakk). Noen kjøebilder; 8769528[/snapback] Haha! Kunne bare ikke dy meg å påpeke at du blir forbikjørt av en syklist. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor får man kjøpt slik film til å sote rutene med ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Haha! Kunne bare ikke dy meg å påpeke at du blir forbikjørt av en syklist.8861269[/snapback] Hehe, de 90 hesterne utgjør ikke noe racerbil, nei.. Hvor får man kjøpt slik film til å sote rutene med ?8861817[/snapback] Bilrekvisitasjapper selger vel slikt, f.eks Biltema osv..Finnes sjapper på nettet også, som muligens har litt høyere kvalitet på filmen.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor får man kjøpt slik film til å sote rutene med ? 8861817[/snapback] Det er off-topic, og burde ikke svares på her. Søker du hadde du funnet. Jeg vil anbefale filmen til 3M. God å jobbe med. Marvil, nå har jeg fått på gamlefelgene dine på bilen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå