Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

liker golfen din :)

vet du om noen som har stylet og fikset en Golf II ? Mulig å få sett noen bilder av denne? Har golf II selv så lurer på å kanskje gjøre noe med den. Første jeg skal gjøre ihvertfall er å lakke den opp igjen, svart ;)

 

Og etter det skal jeg kanskje kjøpe klar-lykter bak og foran. Sote vinduene etc.

Endret av maZe-
Lenke til kommentar

Kan se ut som om det blir en tur til Lillestrøm på søndag for å hente 17" RS4-felger.. :)

Vet felgene begynner å bli oppbrukt, men ser dem ikke hver dag på Golf 3, vertfall.. :)

 

Litt usikker på utseendet, men om jeg ikke får det jeg vil for panseret, så er det vertfall muligheter for at det kommer på innimellom.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Da har det for en gangs skyld skjedd noe her igjen..

Solgte som tidligere nevnt sommerfelgene mine tidligere i år, og har lett litt etter nye en stund. Fant litt diverse, og endte opp med 17" RS4-felger, ET35 med 205/40-17-dekk.

Vet at disse felgene er oppbrukt og allemannseie omtrent, men på Golf 3 ser vertfall jeg dem sjeldent, og jeg syns dem passer vertfall. :)

 

Vi satt kursen mot Lillestrøm, med praktisk bil..

IMGP2943.jpg

 

Der ble det hentet RS4-felger til meg, og RS4-II-felger til en kamerat..

IMGP2965.jpg

 

Prøvemontering..

IMGP2980.jpg

IMGP2982.jpg

IMGP2986.jpg

 

Takk til NAF Veibok som gjorde at jeg fikk jekken under bilen.. :D

IMGP2988.jpg

 

Blir sikkert å slippe den ned en cm eller to fremme til sommern, samt kanskje space ut bakfelgene litt, slik at de kommer litt mer ut i buen.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...