hølands_gutt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 nice..savner litt den styling jeg er vanntil å se, men den kler å være sånn og. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 KN-filter montert, morsom lyd når man gir på.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Morsom lyd? Hmm er ikke slike KN filtere hysterisk dyre? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Det brommer mer.. Mitt kosta 1000, men det har X-Stream air flow top, uten dette får man det vertfall til 600.. Lenke til kommentar
Galf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 så fett ut med det filteret Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hmm kan du ikke fjerne den svarte plasten som sitter under, som tilhører den orignale filter. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Joda, det er planen, men den står der av to grunner enda; - Filteret hviler på den til jeg får ordna en annen festemekanisme.. - Det ligger en slange som går inn i denne fra innsuget som styrer kald/varm luft til filteret, så må finne en måte å tette denne på. Men som sagt, så er planen å fjerne hele, ja, og eventuelt flytte filteret helt opp på innsuget, dvs fjerne den svarte plastgreia den er festa på, for å få mer lyd. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ble flott med KN filter, men er det nok klaring under paseret for å montere filteret ala Polo 6N style? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Slik det er på bildet går nok ikke, men det er mulig å sette det rett på innsuget, dvs oppe i høyre hjørne på bildet over. Litt usikker på om mitt passer der, var det største jeg fant med den dimmen på flensen.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ah ok den sorte "plast boble dingsen" mao, men samler det seg ikke en del varme bak der siden eksosmanifoilen er på baksiden? eller karnsje det er en fordel med tanke på ising? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) du kunne ikke tenke deg blå lys på speedometeret isteden for grønt? fått vite litt på hvordan du kunne gjort det. eller fjerna den svarte "skiva" og lagt inn en hvitt samlinge de blå lysa. hadde vært litt tøft. Endret 1. oktober 2006 av hølands_gutt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ah ok den sorte "plast boble dingsen" mao, men samler det seg ikke en del varme bak der siden eksosmanifoilen er på baksiden? eller karnsje det er en fordel med tanke på ising? 6975138[/snapback] Jepp.. Det er nok en del varme baki der, så om man setter filteret der må man ha en form for lufttilførsel opp dit. Om du ser på bildet du posta, så ser du på venstre side at det kommer et rør opp som stopper like før filteret. Dette kommer mest trolig fra fangern, som gjør at når man kjører, så hentes det kald luft fra nede ved fangern, som blir transportert opp og blåst ut på filteret, slik at dette ikke suger varmluft/falskluft. Et varmeskjold (en slags boks som rammer filteret inn, og hindrer varmen å komme) er heller ikke dumt. du kunne ikke tenke deg blå lys på speedometeret isteden for grønt? fått vite litt på hvordan du kunne gjort det. eller fjerna den svarte "skiva" og lagt inn en hvitt samlinge de blå lysa. hadde vært litt tøft. 6975648[/snapback] Vurderer det, men får se.. Skal visst ikke være så vanskelig, tror jeg har hvite skiver liggende på maskina her. I tillegg har jeg fått tilbud om å kjøpe hvite plasmaskiver, slike som ble nevnt for noen sider tilbake.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Enda mer bilder.. Endret 2. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 God! It never stops! Kjip den andre golfen der, da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hehe, nei, begynner å få en del GB med bilder etter hvert.. Den andre Golfen var det planer med, men pga useriøs lakkerer ble det stopp noen måneder, så den skal selges til fordel for noe annet, derfor er den stort sett original. Endret 2. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 lakken? rust da eller? hva skal han karen kjøpe neste? interssert i golf, men ikke før om 2 år Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Var noen deler som skulle lakkes, rust er det ikke på bilen som jeg vet. Tror den skal selges så fort det kommer en intressant bil (A4/Passat/Bora).. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) God! It never stops! 6988194[/snapback] Nopes. Endret 14. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg liker at du siterer meg igjen. Kos. Du har det med å finne geniale locations for dine photoshoots. Skal få litt streetcred fra meg for det, altså. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hehe, takker, ganske kjekk plass det der.. Endret 14. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå