Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, det er planen, men den står der av to grunner enda;

- Filteret hviler på den til jeg får ordna en annen festemekanisme..

- Det ligger en slange som går inn i denne fra innsuget som styrer kald/varm luft til filteret, så må finne en måte å tette denne på.

 

Men som sagt, så er planen å fjerne hele, ja, og eventuelt flytte filteret helt opp på innsuget, dvs fjerne den svarte plastgreia den er festa på, for å få mer lyd. :)

Lenke til kommentar
Ah ok den sorte "plast boble dingsen" mao, men samler det seg ikke en del varme bak der siden eksosmanifoilen er på baksiden? eller karnsje det er en fordel med tanke på ising?

6975138[/snapback]

Jepp.. :)

Det er nok en del varme baki der, så om man setter filteret der må man ha en form for lufttilførsel opp dit. Om du ser på bildet du posta, så ser du på venstre side at det kommer et rør opp som stopper like før filteret. Dette kommer mest trolig fra fangern, som gjør at når man kjører, så hentes det kald luft fra nede ved fangern, som blir transportert opp og blåst ut på filteret, slik at dette ikke suger varmluft/falskluft. Et varmeskjold (en slags boks som rammer filteret inn, og hindrer varmen å komme) er heller ikke dumt. :)

 

du kunne ikke tenke deg blå lys på speedometeret isteden for grønt? fått vite litt på hvordan du kunne gjort det. eller fjerna den svarte "skiva" og lagt inn en hvitt samlinge de blå lysa.

 

hadde vært litt tøft.

6975648[/snapback]

Vurderer det, men får se.. :)

Skal visst ikke være så vanskelig, tror jeg har hvite skiver liggende på maskina her.

I tillegg har jeg fått tilbud om å kjøpe hvite plasmaskiver, slike som ble nevnt for noen sider tilbake.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...