olehenri Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 bytt til plasma!! de du linka til, ligna litt på mine i utseende og lys Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 bytt til plasma!!de du linka til, ligna litt på mine i utseende og lys 6844399[/snapback] Hehe, får se om jeg finner noe.. Jepp, ligna en del, syns det du har ble ganske pent.. Lenke til kommentar
GolfOwjess Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Non forslag til sider jeg kan finne speedometeret og turtalltelleren i andre farger ogsånt? Instrumentene heter det kanskje:P Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 har du prøvd www.bildeler.no ? dem har ganske så mye interssant å finne, men du marvil, hvor fant du det chromeaktiv på dashbordet? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tenker meg at han mener de delene du har lakkert sølv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Ah.. De er som Dr3as sier, lakkert sølv (samma lakkode som bilens farge).. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 neei ikke det, det leste jeg og så hva du gjorde, men jeg tenkte de jeg har satt ring rundt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 De er lakka de også.. Både låsepinne i dørene, skruhjula på virftestyringa, samt viftedysene (som du har ringa rundt) er lakkert i samma farge som bilen.. Lenke til kommentar
GolfOwjess Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 nei nei nei, mente ikke dekselene, jeg mente hvor har du finni det bildet du har av et speedometer som ikke er orginalt golf svart med grønt lys, men det er en hvit plate, med blå og oransj lys? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hm, nå går det litt i surr her.. Angående det jeg nevnte med hva som var lakkert, var til hølands_gutt.. Angående de speedogreiene på bildet jeg posta, så ble de kjøpt privat av en fyr som krasja sin Golf, vet dessverre ikke hvor han fikk dem fra.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hva er bensintankstørrelsen på en golf3 egentlig? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Står vel i vognkortet ditt, kanskje... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 hehe takk skal du ha marvil, dama har en søster som har nydelig blitt en eier av en vento som kanskje skal style litt. tenkte hu ville gjøre litt med interiøret etterhvert, men tror ikke hu skal gå for fargen utenpå, grønn :/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Står vel i vognkortet ditt, kanskje... 6883559[/snapback] I vognkortet står det nok ikke, men tipper det står i instruksjonsboka.. Kikka litt i AudoData, men fant det ikke der.. hehe takk skal du ha marvil, dama har en søster som har nydelig blitt en eier av en vento som kanskje skal style litt. tenkte hu ville gjøre litt med interiøret etterhvert, men tror ikke hu skal gå for fargen utenpå, grønn :/ 6883738[/snapback] Nei, tror ikke det blir så bra om man har mørk bil.. Da ville jeg nok valgt en lysere farge, f.eks sølv.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg mener at tanken er på 55 liter på Golf 3, er ikke sikker på om dette gjelder alle versjoner og alle motorvarianter men tror nesten at alle har denne tankstørrelsen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Var det pappa påsto også.. Var vist det som også var på hans Vento. Regnet ut bensinforbruk i dag.. 0.73l pr mil er ikke værst med masse småkjøring. Lenke til kommentar
Galf Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hey Marvil jeg lurer på åssen angeleyes du har? er det slike? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 hey Marvil jeg lurer på åssen angeleyes du har? er det slike? 6923475[/snapback] Jepp, stemmer.. FK Automotive av merke. Skal du bytte lykter..? Lenke til kommentar
Galf Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hey Marvil jeg lurer på åssen angeleyes du har? er det slike? 6923475[/snapback] Jepp, stemmer.. FK Automotive av merke. Skal du bytte lykter..? 6923645[/snapback] ja, tenkte det. Men det blir nok ikke før til våren igjen.. tar ikke sjans på å gjøre for mye med bilen første vinteren med lappen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Noen bilder fra tidligere i kveld, var dessverre en smule mørkt og lite utebelysning der vi tok bilder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå