Melvin Snerken Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kan du knipse noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Kan du knipse noen bilder av interiøret? 6822159[/snapback] Er ikke så mye å ha bilde av, det er bortimot originalt.. Som bildet viser, er luftedysene og viftejusteringshjula lakkert i bilens farge, pluss at girkula er bytta. På bildet er det en gammel girkule, den som er nå er fra Golf 4, ser mye penere ut, og stanga er nå kutta 3-4cm. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror jeg ville gjort noe med rattet, de mattene og det setetrekket der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ratt; Har lyst på nytt, men vil ha airbag, og har ikke funnet noen fete ratt som passer rett over (f.eks et fra Golf 4 hadde vært kjekt). En liten modifikasjon er å lakke tuteknappene i samma farge som bilen (slik Color Consept-utgavene har), men da må rattet demonteres, noe jeg har lite lyst til pga airbag, selv om det visstnok ikke er så vanskelig. Mattene; Greit nok, de begynner å bli slitt. Får se om det blir nye gummimatter, eller om det blir stoff. Har ikke helt troa på stoff, kan fort bli mye gris når det regner.. Setene; Har lyst på sportinteriør, evt sportsinteriør i skinn. Men dæven det koster.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Sjekk realcar.no (naboen til jobben min) tror de har en del ting og skal være ganske rimelige også. Stålmatter om det er noe, de har det på realcar. (EDIT: fikk ikke linken til å funke) Endret 7. september 2006 av oleeid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Stål blir litt overkill, dessuten kan det bli litt glatt på vintern.. Endret 7. september 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 True.. Men den bilen fortjener litt oppusing på innsiden også<3 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 speedometeret hadde vært tøft å skifte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jepp, det er noe jeg sterkt vurderer.. Har kommet frem til to valg, det ene er plasmaskiver (mest lyst på det), mens det andre er hvite skiver med blått bakgrunnslys. Noen bilder av en som har gjort det pent (litt usikker på om det plasma eller hva ); Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Heftig, det var kult! Skift asap Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hadde også tenkt til å foreslå speedobytte før jeg så forslaget hadde kommet opp her. Har troen på at det kommer til å gjøre seg bra! Funnet ut noe mer om stereoen da Marvil ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jepp, tror det hadde blitt bra.. Stereoen står på stedet hvil for øyeblikket. Lyst på mer, men det er mye jeg har lyst på for tiden.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 husk at denna golfen skal gå også marvil, anlegg er ikke så viktig, du for mye en golf ja, men det kan være en tendens til å bli litt mye, ville kanskje satt opp en pc foran, med dvs musikk osv, noe jeg har lyst på når jeg blir 18 i min bil, slipper man alle disse cdene og knotte med mp3. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hehe, sant nok.. Carputer hadde absolutt vært morsomt.. Har forøvrig malt calipterne fremme og tromlene bak med sølv Hammerite, kommer dog ikke så bra frem på bildene.. Passerte Lærdalstunnellen på vei hjem idag.. Endret 10. september 2006 av Marvil Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 dyktig med kamera det er veldig pene bilder Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ville kanskje etterhvert når lønna osv kommer litt bedre på, å sette inn vr6 motor inn i bilen. det hadde vært en ekslusiv bil etter det! du kan jo altså selge den du har. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 VR6 frister absolutt, har vurdert det en del ganger frem og tilbake.. Men det koster litt, så vet ikke om jeg gidder å bruke såpass mye på motor, selv om jeg sikkert kunne fått noe igjen for den jeg har også.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 FETE BILDER! Brukt lang blenderåpning\lukking eller noe? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Nopes, er tatt med alt på auto.. Lyset der inne er fenomenalt, så om man unngår blitz (da blir alt grått og rart) så blir bildene bra.. Skulle hatt bedre kamera med litt mer innstillinger, blir ganske stilig om man stiller seg på andre siden veien der, og får med trafikken i forgrunnen med lang lukkertid.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Synd det er så langt til lærdalstunnelen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå