Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting som slo meg inn (som jeg ikke husker har blitt snakket om/anbefalt tidligere.. ikke orker jeg å bla igjennom alt nå eller..)

Men vurdert å lakkere dørhåndtakene ?

6547989[/snapback]

Har vurdert det, ja, og har blitt nevnt noen steder, men som noen under her nevner, så syns jeg også det passer med litt svart rundt om, siden panser, gummilister osv er svart..

Men det er oppe til vurdering.. :)

 

nå ble den skikkelig pen og lav.... kult med det panseret ass, ser ut som 3000hk, haha :!:

6548017[/snapback]

Hehe, ja, her er det all show, no go.. :)

Skulle planta en 2,9 VR6-motor nedi der, men det forsvinner så mye penger.. :)

 

Hmm, synes nesten det passer med mørke grunnet alt annet som er mørkt, vindulister, panser etc.

6548021[/snapback]

Jepp, er ganske enig i den tankegangen, så er derfor det er slik nå vertfall.. :)

 

knall!

 

men husk 4 hjulskontroll! el så har du ikke dekk mye lengre :p

6548097[/snapback]

Hehe, er ikke lettest i verden å få tak i nå i disse feriedager, men forhåpentligvis på torsdag. Tipper nok dekka forsvinner ganske mye disse dagene.. :p

 

Dette ble supert, nå ska jeg rane deg, hvor finner jeg VW din om dagene Marvil?  :p

6549233[/snapback]

Hehe, tja, sør for Kirkenes.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
knall!

 

men husk 4 hjulskontroll! el så har du ikke dekk mye lengre :p

6548097[/snapback]

Hehe, er ikke lettest i verden å få tak i nå i disse feriedager, men forhåpentligvis på torsdag. Tipper nok dekka forsvinner ganske mye disse dagene.. :p

6549425[/snapback]

Selvsagt flippa hjulstillingsutstyret på det verkstedet jeg skulle tatt kontrollen, og den timen jeg hadde hos et annet verksted avbestilte jeg siden jeg fikk tidligere der utstyret røyk, og den tredje plassen jeg hadde time (tok like greit å bestilte 3 plasser :p ) avbestilte jeg også, så imorgen må jeg ta fatt på samma telefonrunden igjen og vente enda lenger før noen har tid.. :(

 

Driver og finner passlig høyde, men ikke alltid like lett å få det like på begge sider, så etter å ha justert det 10-12 ganger ellerno gav jeg opp i går.. :D

Stress å jekke opp, ta av hjulet, løsne låseskiver, justere, stramme låseskiver, sette på hjul, jekke ned bil, kjøre bilen av en planke jeg må sette bilen på for å få under jekken, osv.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dem er i klarglass, med noen "striper" foran pæra..

Står på eska at dem er til Polo, så tipper kontakten bak passer der..

Men med litt tape og ei fil bør det være mulig å få ordnet litt der, slik at Golf-kontakten også passer.

Dr3as har vel samma problem på sine, og tror han skal prøve det samma.. :)

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger.. :)

 

Etter å ha tatt en runde med baufil og gaffatape, fikk jeg nå montert sideblinkersene med Polo-kontakter.. :)

 

Tok også en tur ut og testa traktoregenskapene etter senkingen, og det gikk overraskende bra.. :spin

 

Litt skyting og slikt, men hva gjør man ikke for noen bilder..

IMG_1743.jpg

 

Her klatres det..

IMG_1700.jpg

 

Skal man leke traktor, må man ha noen sauer..

IMG_1765.jpg

 

Og ett av klarglass sideblinkers..

IMG_1750.jpg

 

:)

 

Forøvrig tatt med Canon EOS350 digitalt speilrefleks.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...