Marvil Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 De er tatt med lang lukkertid siden det var mørkt ute, så det er bare parklys som står på (derfor blir det såpass mye lys der).. Dessuten ser det ikke så bra ut med en spreder.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 En ting som slo meg inn (som jeg ikke husker har blitt snakket om/anbefalt tidligere.. ikke orker jeg å bla igjennom alt nå eller..) Men vurdert å lakkere dørhåndtakene ? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 nå ble den skikkelig pen og lav.... kult med det panseret ass, ser ut som 3000hk, haha :!: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hmm, synes nesten det passer med mørke grunnet alt annet som er mørkt, vindulister, panser etc. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 knall! men husk 4 hjulskontroll! el så har du ikke dekk mye lengre Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 knall! men husk 4 hjulskontroll! el så har du ikke dekk mye lengre 6548097[/snapback] Justere sånn passe så blir det ikke så ille! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Dette ble supert, nå ska jeg rane deg, hvor finner jeg VW din om dagene Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 En ting som slo meg inn (som jeg ikke husker har blitt snakket om/anbefalt tidligere.. ikke orker jeg å bla igjennom alt nå eller..) Men vurdert å lakkere dørhåndtakene ? 6547989[/snapback] Har vurdert det, ja, og har blitt nevnt noen steder, men som noen under her nevner, så syns jeg også det passer med litt svart rundt om, siden panser, gummilister osv er svart.. Men det er oppe til vurdering.. nå ble den skikkelig pen og lav.... kult med det panseret ass, ser ut som 3000hk, haha :!: 6548017[/snapback] Hehe, ja, her er det all show, no go.. Skulle planta en 2,9 VR6-motor nedi der, men det forsvinner så mye penger.. Hmm, synes nesten det passer med mørke grunnet alt annet som er mørkt, vindulister, panser etc. 6548021[/snapback] Jepp, er ganske enig i den tankegangen, så er derfor det er slik nå vertfall.. knall! men husk 4 hjulskontroll! el så har du ikke dekk mye lengre 6548097[/snapback] Hehe, er ikke lettest i verden å få tak i nå i disse feriedager, men forhåpentligvis på torsdag. Tipper nok dekka forsvinner ganske mye disse dagene.. Dette ble supert, nå ska jeg rane deg, hvor finner jeg VW din om dagene Marvil? 6549233[/snapback] Hehe, tja, sør for Kirkenes.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, ja, her er det all show, no go.. Skulle planta en 2,9 VR6-motor nedi der, men det forsvinner så mye penger.. kompisen min har en vr6 motor i en golf2. liker det draget i de motora ass.. og den lyden.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, sparker greit de, ja.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 knall! men husk 4 hjulskontroll! el så har du ikke dekk mye lengre 6548097[/snapback] Hehe, er ikke lettest i verden å få tak i nå i disse feriedager, men forhåpentligvis på torsdag. Tipper nok dekka forsvinner ganske mye disse dagene.. 6549425[/snapback] Selvsagt flippa hjulstillingsutstyret på det verkstedet jeg skulle tatt kontrollen, og den timen jeg hadde hos et annet verksted avbestilte jeg siden jeg fikk tidligere der utstyret røyk, og den tredje plassen jeg hadde time (tok like greit å bestilte 3 plasser ) avbestilte jeg også, så imorgen må jeg ta fatt på samma telefonrunden igjen og vente enda lenger før noen har tid.. Driver og finner passlig høyde, men ikke alltid like lett å få det like på begge sider, så etter å ha justert det 10-12 ganger ellerno gav jeg opp i går.. Stress å jekke opp, ta av hjulet, løsne låseskiver, justere, stramme låseskiver, sette på hjul, jekke ned bil, kjøre bilen av en planke jeg må sette bilen på for å få under jekken, osv.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hehe, det skakke være lett. men blir vel likt hvis du måler litt. du driver vel ikke bare å teller runder? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Denne golfen er meget fin =) Flink til å ta bilder er man også =) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Takker.. Hjulstillingskontroll og godkjenning av senkesett i vognkort er forøvrig nå gjort.. Har noen glarglass blinkers som forhåpentligvis skal på, men må modde noen fester for kontaktene på baksiden.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Da er det ikke vanlige klarglass blinkers antar jeg? Altså det er noe "feil" med dem siden du må modde? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Dem er i klarglass, med noen "striper" foran pæra.. Står på eska at dem er til Polo, så tipper kontakten bak passer der.. Men med litt tape og ei fil bør det være mulig å få ordnet litt der, slik at Golf-kontakten også passer. Dr3as har vel samma problem på sine, og tror han skal prøve det samma.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg brukte elektroteip og baufil Gikk sånn ca greit, men tror jeg må skaffe noen andre pærer da lyset rett å slett ble lyyyysegult og ikke orange. :S Lenke til kommentar
Galf Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Denne golfen var fiiin likte det panseret, det passet! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Takker for tilbakemeldinger.. Etter å ha tatt en runde med baufil og gaffatape, fikk jeg nå montert sideblinkersene med Polo-kontakter.. Tok også en tur ut og testa traktoregenskapene etter senkingen, og det gikk overraskende bra.. :spin Litt skyting og slikt, men hva gjør man ikke for noen bilder.. Her klatres det.. Skal man leke traktor, må man ha noen sauer.. Og ett av klarglass sideblinkers.. Forøvrig tatt med Canon EOS350 digitalt speilrefleks.. Endret 10. august 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå