Marvil Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hvordan er bilen å kjøre? Rust?Mye tror du den er verd nå? 6384076[/snapback] Tja, alt for lite i forhold til hva jeg har brukt av tid og penger, vertfall.. Marvil: Du er nå min inspirasjon.. Sett lenge etter bil, men nå har jeg bestemt meg. Blir en golf 3 96/97 mod. 1.8l GL. Noe jeg burde skjekke ekstra etter når jeg er på billeting? Og hvor mye koster de angeleyes'a? Hehe, hyggelig.. Tipper du blir bra fornøyd med en slik bil, vertfall.. Skal se om jeg finner ei grundig smørbrødliste over sjekkpunkter på Golf 3, har en liggende på maskina hjemme, mener jeg.. Lyktene koster vel rundt 2300-2500, litt avhengig av hvor man kjøper. Vet om en som importerer og selger for rundt 2300 ferdig levert, men vet ikke hva han har inne for tiden.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hehe, hyggelig.. Tipper du blir bra fornøyd med en slik bil, vertfall.. Skal se om jeg finner ei grundig smørbrødliste over sjekkpunkter på Golf 3, har en liggende på maskina hjemme, mener jeg.. Lyktene koster vel rundt 2300-2500, litt avhengig av hvor man kjøper. Vet om en som importerer og selger for rundt 2300 ferdig levert, men vet ikke hva han har inne for tiden.. 6386241[/snapback] Altid ville hatt golf eller A3, og når jeg ser hva man(du) kan gjøre er valget ganske lett. Nå blir det bare å finne riktig bil og bli kvitt litt penger, men hadde satt pris på den listen Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvordan går det med hullet, finni en rimelig løsning? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) En kamerat av meg har fått seg golf 3 nå... 95 modell... Jeg fikk også sykt lyst på Golf nå, hehe. Men kommer ikke til å kjøpe bil før om 1 år eller 2. Husk, Mavril, hvis du har tenkt til å selge den så er jeg meget intressert Endret 11. juli 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Hvordan går det med hullet, finni en rimelig løsning? 6472452[/snapback] I bakfanger etter hengerfestet..? Nopes, har ikke giddet å bruke tid på det, begrensa med firma som leverer egnet folie her.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) nevermind. hkrdeohkrothjsj Endret 18. juli 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Heh, kanskje like greit at linken ble fjenet *stille opp på postkontoret ditt vær dag * Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Haha, det var det jeg kom på.. Kanskje ikke det lureste å legge ut slikt før jeg har hentet pakken selv.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Veldig sant, men skal ikke oppover dalen den næærmeste tiden uansett.. så du er trygg Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 nå ble jeg nysgjerrig her. Hva har du bestillt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) VMAXX justerbart senkesett (komplett med fjærer og dempere).. Var og henta pakken isted, men blir nok ikke montering før i slutten av august om det ikke skulle skje noe uforutsett.. Endret 18. juli 2006 av Marvil Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ble det 3500 kroner? Skambillig Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hvorfor vente med å montere ? ;o Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ble det 3500 kroner?Skambillig 6514398[/snapback] Betalte vel 4500 (fullpris), siden det var det eneste EyeCandy hadde igjen (og da kunne levere på 2-3 dager).. Fikk aldri noe respons på hvordan det gikk med samlebestillingen som var her på forumet, tror kanskje jeg var for sent ute til den. Kunne selvsagt spart litt på å kjøpe selv i Tyskland eller på gruppekjøp (tror det er 3695 ellerno for VMAXX ved gruppekjøp), men pyttsann. Hvorfor vente med å montere ? ;o Tørr ikke sette igang selv, og de som evt kan hjelpe meg her har litt mye å gjøre, så da begrenser det seg.. Hvor vanskelig er det egentlig..? Regner med jeg kunne fått låne grava på jobben, med slik greie man kan jekke opp hele fronten eller hele bakenden fra bakken.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg har mye hjelp stående i hamar/elevrum, så blir nok en del kjøring opp for meg når bilen kommer. Har også en lakkerer som står klar Kan høre med dem om dette er noe enkelt. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 det er så banalt enkelt og bytte dempere på golf at det gjør vondt egentlig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Hm, alle sier visst så.. Men holder det å bare ha garasjejekk? Står den stabilt nok der..? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, den skal stå stabilt nok, men for din skyld og forsåvidt bilens så bruk noen bukker, dekk el hva du har som kan stabilisere. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 det er så banalt enkelt og bytte dempere på golf at det gjør vondt egentlig 6524047[/snapback] Gjør det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Da har jeg fått på justerbart senkesett.. Turen gikk til noen i VW Audi Club sitt verksted, hvor en monterte mens jeg stod og så på.. : smil : Her det montert fremme. Ble litt lavt, så den ble hevet en cm ca (legg merke til panseret på veggen ). Montering bak.. Ferdig montert, ute av garasjen.. Ble ikke så verst.. Ett til.. Ble supert, mye bedre/stivere enn tidligere. Kjenner hver minste hump i veien, men blir vel vant til det også.. Takk til Tom Rune som tok bryderiet med å bytte for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå