Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Hvordan er bilen å kjøre? Rust?

Mye tror du den er verd nå? :)

6384076[/snapback]

Tja, alt for lite i forhold til hva jeg har brukt av tid og penger, vertfall.. :D

 

Marvil: Du er nå min inspirasjon.. Sett lenge etter bil, men nå har jeg bestemt meg. Blir en golf 3 96/97 mod. 1.8l GL.

 

Noe jeg burde skjekke ekstra etter når jeg er på billeting?

 

Og hvor mye koster de angeleyes'a?

Hehe, hyggelig.. :)

Tipper du blir bra fornøyd med en slik bil, vertfall..

 

Skal se om jeg finner ei grundig smørbrødliste over sjekkpunkter på Golf 3, har en liggende på maskina hjemme, mener jeg.. :)

 

Lyktene koster vel rundt 2300-2500, litt avhengig av hvor man kjøper. Vet om en som importerer og selger for rundt 2300 ferdig levert, men vet ikke hva han har inne for tiden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, hyggelig.. :)

Tipper du blir bra fornøyd med en slik bil, vertfall..

 

Skal se om jeg finner ei grundig smørbrødliste over sjekkpunkter på Golf 3, har en liggende på maskina hjemme, mener jeg.. :)

 

Lyktene koster vel rundt 2300-2500, litt avhengig av hvor man kjøper. Vet om en som importerer og selger for rundt 2300 ferdig levert, men vet ikke hva han har inne for tiden..

6386241[/snapback]

Altid ville hatt golf eller A3, og når jeg ser hva man(du) kan gjøre er valget ganske lett. Nå blir det bare å finne riktig bil og bli kvitt litt penger, men hadde satt pris på den listen ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En kamerat av meg har fått seg golf 3 nå... 95 modell... Jeg fikk også sykt lyst på Golf nå, hehe.

 

Men kommer ikke til å kjøpe bil før om 1 år eller 2.

 

Husk, Mavril, hvis du har tenkt til å selge den så er jeg meget intressert :)

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Ble det 3500 kroner?

Skambillig :)

6514398[/snapback]

Betalte vel 4500 (fullpris), siden det var det eneste EyeCandy hadde igjen (og da kunne levere på 2-3 dager)..

Fikk aldri noe respons på hvordan det gikk med samlebestillingen som var her på forumet, tror kanskje jeg var for sent ute til den.

Kunne selvsagt spart litt på å kjøpe selv i Tyskland eller på gruppekjøp (tror det er 3695 ellerno for VMAXX ved gruppekjøp), men pyttsann. :)

 

Hvorfor vente med å montere ? ;o

Tørr ikke sette igang selv, og de som evt kan hjelpe meg her har litt mye å gjøre, så da begrenser det seg.. :)

 

Hvor vanskelig er det egentlig..? Regner med jeg kunne fått låne grava på jobben, med slik greie man kan jekke opp hele fronten eller hele bakenden fra bakken..

Lenke til kommentar

Da har jeg fått på justerbart senkesett.. :)

 

Turen gikk til noen i VW Audi Club sitt verksted, hvor en monterte mens jeg stod og så på.. : smil :

 

Her det montert fremme. Ble litt lavt, så den ble hevet en cm ca (legg merke til panseret på veggen :) ).

IMG_2966.jpg

 

Montering bak..

IMG_2973.jpg

 

Ferdig montert, ute av garasjen..

IMG_2983.jpg

 

Ble ikke så verst..

IMG_3010.jpg

 

Ett til..

IMG_3015.jpg

 

Ble supert, mye bedre/stivere enn tidligere. Kjenner hver minste hump i veien, men blir vel vant til det også.. :)

 

Takk til Tom Rune som tok bryderiet med å bytte for meg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...