Marvil Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Golfen din har blitt kjempefin Marvil, panseret er midt i blinken syns jeg. 6286572[/snapback] Takker, syns det passet ganske bra.. Syns jeg også, er ikke mange biler som kler Carbon panser...Igjen takk, det gjør seg på biler med sølv lakk.. Og som kremt nevner, så koster det rundt 5000 kroner, ja. Dyr morro. Lenke til kommentar
exs Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) det panseret gjør susen ja ... uten det så hadde den jo bare hvert nok en rigga 3er, men med litt carbon så blir den litt mer unik Endret 13. juni 2006 av exs Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Denne ligna mye på den som kremt har i sin golf... Kremt: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 13. juni 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hehe, stemmer. Det tok litt av etter det bildet ble posta, tok 3 dager ellerno så hadde 4-5 stykker vært på Møller og kjøpt slik og fått montert.. Så etter jobb idag blir det tur på Møller og se hvordan det ser ut i andre VW/Audi-modeller når det gjelder girkule/pose, og se om det er noen andre enn Golf 4 som ser bra ut.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Dagens arbeid; Kjørte bilen inn på jobb for å se litt bedre på skruene som ikke ville ut.. Et av min, og et av firmabilen.. Så, etter noen timer med ei tang, kom skruene ut uten gjenger, og fanger kunne tas av. Det samme kunne hengerfestet.. Bortevekk.. Her er vidunderet.. Selges om noen er intressert (bolt-on, lett som fan).. Liten pause i arbeidet.. Og der var fanger på igjen. Hullet er der, men er vel bedre enn hengerfestet.. Elendige bilder, men hovedbudskapen kom vel fram.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Frem med glassfiberen da eller ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Tja, får se det an litt.. Aner ikke hvordan glassfiber holder på et slikt hull, eller om det lureste kan være å plastsveise. Men uansett må det lakkes, og det koster penger.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, sant det. Sånn er det hvertfall for arbeidet jeg driver med /har drevet med.. En kjempefin og glatt overflate, så kommer lakken og ødelegger Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Bilen ble penere uten hengerfestet, men hullet skjemmer litt kanskje. Hva med å ta en liten plastbit, spraylakkere den og feste den på innsiden? Tror ikke det synes så godt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Er kanskje ikke så dumt det, nei.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hvor sitter skruene på bakfangern, er det bare de som man ser helt nede på fangern, eller er de som er helkt nede på fangern kun til å feste bakleppa? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hvor sitter skruene på bakfangern, er det bare de som man ser helt nede på fangern, eller er de som er helkt nede på fangern kun til å feste bakleppa? 6317733[/snapback] Det sitter noen skruer på undersiden, de du har sett, like på undersiden av fangeren. Så i tillegg sitter det noen bak ei svart plastlist, like over der kabelene kommer ut på bildet under (helt i toppen av bildet). Når du åpner bagasjerommet, ser du lista (går bra ene baklykta til den andre ca), og den drar du rett ut (festa med klips). Når de skruene er ute, er det bare å dra fangern rett bak. Endret 16. juni 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Når lakkerte du leppa forran da Marvil? Det blei peEent Har du ikke en påbygger du kan sette på bak da? Om ikke annet kan du jo få kjøpt nok at de til G3 veit jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Hm, husker ikke helt datoen, men var i april/mai tipper jeg.. Har en påbygger bak, men den bygger bare under originalfanger, så hullet blir nok synlig da også. Får se om jeg setter den på, kan bli litt for lavt tror jeg.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 En bil SKAL være lavere foran enn bak, hvis ikke så blir det bare stygt Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Er det ikke sånn at du fester den litt opp på fangeren for å ha noe å feste den i da? Sånn er det på Vectra i hvert fall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Varierer utifra hvilken leppe det er. Min festet rett under fangeren.. kremt; Som sagt, får se det an hvordan det blir seendes ut. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Snakka ikke du om å heve bakenden litt lenger bak her i tråden? hvis du gjør det så blir det vel ikke noe problem med den bakleppa. Eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Snakka ikke du om å heve bakenden litt lenger bak her i tråden? hvis du gjør det så blir det vel ikke noe problem med den bakleppa. Eller? 6324062[/snapback] Nei, det vil nok hjelpe på, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå