Fredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det ble knaill! Du skulle fjerne hengerfeste, riktig? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 prøv å lakke hengerfeste og kontakten i annen farge kansje det blir tøft nok te at du slipper å fjerne det Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hvordan er hengerfeste montert egentlig? er det bare plug&play eller har det noen innvirkning på selve bakfangeren? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hengerfeste blir etter min mening aldri pent. phax, jeg mener å tro at hengerfester som kommer originalt er sveiset fast. Takk gud for ettermontering av hengerfester som kan tas av når det ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe, har som mål å få av hengerfestet, ja.. Litt mangel av utstyr gjør at jeg venter på en som forhåpentligvis kan hjelpe til.. Hengerfestet er ettermontert (type Bosal), og er bare festet med 4 "skruer" i karrosseriet, så med riktig verktøy tror jeg det forhåpentligvis bør la seg fjerne uten for mye stress.. Ellers fyrer jeg igang vinkelslipern.. fredrikb; Avtagbart kan man ta av etter bruk, ettermontert er bare montert etter at bilen kom ut fra fabrikken.. Skulle ønske mitt av avtagbart, men den gang ei.. Originale er nok muligens sveisa fast, ja, aldri sjekka det.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hm, avtagbart hengerfeste hadde vært litt praktisk egentlig.. er det en dyr sak? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hm, avtagbart hengerfeste hadde vært litt praktisk egentlig.. er det en dyr sak? 6252898[/snapback] Har hært at det kan koste 5-6000 for det Hengerfestet må vekk! Mitt er fra Biltema, men lurer litt på om jeg bare skal skru av selve kulen som stikker ut (den sitter med to skruer) eller om jeg skal fjerne hele den jernstanga som går over hele baksiden under fangeren. Hvordan er det hos deg Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hos meg er alt sveisa i en deis.. Hadde håpt det skulle være mulig å bare skru av den ytterste delen som stikker ut, men det gikk dessverre ikke.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 fredrikb; Avtagbart kan man ta av etter bruk, ettermontert er bare montert etter at bilen kom ut fra fabrikken.. Skulle ønske mitt av avtagbart, men den gang ei..Originale er nok muligens sveisa fast, ja, aldri sjekka det.. 6252833[/snapback] Innlegget mitt kunne jo tolkes sånn og. Jeg bare tenkte i den retning som faren min har pleid å gjøre med omtrent alle bilene, å få et avtagbart montert. Men joda, innlegget var kronglete. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hos meg er alt sveisa i en deis..Hadde håpt det skulle være mulig å bare skru av den ytterste delen som stikker ut, men det gikk dessverre ikke.. 6253577[/snapback] Jeg KAN ta vekk bare den som stikker ut ja, men blir nok å demontere hele greia. Ekstra vekt liker vi ikke Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 fredrikrb; Aaah, misforstod litt.. kremt; Hehe, sant det. Hvor mye veier det tipper du ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tipper 10 kilo Blir fort det vettu Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Er nok noe slikt, ja.. Trenger å få vekk den vekta jeg klarer bak, skal mest trolig få et verksted til å se på bakdemperne/fjærene om det er noe der som er klar til utsktiftning.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du skal ikke gå for komplett Gewinde rundt om da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Tja, har lyst, men det koster.. Er igrunn fornøyd med høyden fremme (foreløpig), og om den kan bli litt høyere bak med stivere dempere, er jeg fornøyd der også.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Skjer ikke så mye her akkurat nå, han som skulle hjelpe å montere bakleppe/dempontere tilhengerfestet er fullbooka i lang tid.. Menmen, litt vask av bil i sommerværet gir litt bilder vertfall.. Ut mot vannet.. Litt av fronten.. Litt mer av fronten.. Og litt av baklyktene.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Er det karbon panser du har elns? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Er det karbon panser du har elns? 6284864[/snapback] Stemmer.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Golfen din har blitt kjempefin Marvil, panseret er midt i blinken syns jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Syns jeg også, er ikke mange biler som kler Carbon panser... Mye skal man ut med for noe sånt a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå