Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har som mål å få av hengerfestet, ja.. :)

Litt mangel av utstyr gjør at jeg venter på en som forhåpentligvis kan hjelpe til.. :)

 

Hengerfestet er ettermontert (type Bosal), og er bare festet med 4 "skruer" i karrosseriet, så med riktig verktøy tror jeg det forhåpentligvis bør la seg fjerne uten for mye stress.. Ellers fyrer jeg igang vinkelslipern.. :p

 

fredrikb; Avtagbart kan man ta av etter bruk, ettermontert er bare montert etter at bilen kom ut fra fabrikken.. :p Skulle ønske mitt av avtagbart, men den gang ei..

Originale er nok muligens sveisa fast, ja, aldri sjekka det..

Lenke til kommentar
hm, avtagbart hengerfeste hadde vært litt praktisk egentlig.. er det en dyr sak?

6252898[/snapback]

Har hært at det kan koste 5-6000 for det :no:

Hengerfestet må vekk! :)

Mitt er fra Biltema, men lurer litt på om jeg bare skal skru av selve kulen som stikker ut (den sitter med to skruer) eller om jeg skal fjerne hele den jernstanga som går over hele baksiden under fangeren.

Hvordan er det hos deg Marvil?

Lenke til kommentar
fredrikb; Avtagbart kan man ta av etter bruk, ettermontert er bare montert etter at bilen kom ut fra fabrikken.. :p Skulle ønske mitt av avtagbart, men den gang ei..

Originale er nok muligens sveisa fast, ja, aldri sjekka det..

6252833[/snapback]

 

Innlegget mitt kunne jo tolkes sånn og. :p

 

Jeg bare tenkte i den retning som faren min har pleid å gjøre med omtrent alle bilene, å få et avtagbart montert. Men joda, innlegget var kronglete. :wee:

Lenke til kommentar
Hos meg er alt sveisa i en deis..

Hadde håpt det skulle være mulig å bare skru av den ytterste delen som stikker ut, men det gikk dessverre ikke..

6253577[/snapback]

Jeg KAN ta vekk bare den som stikker ut ja, men blir nok å demontere hele greia.

Ekstra vekt liker vi ikke :nei:

Lenke til kommentar

Skjer ikke så mye her akkurat nå, han som skulle hjelpe å montere bakleppe/dempontere tilhengerfestet er fullbooka i lang tid.. :(

 

Menmen, litt vask av bil i sommerværet gir litt bilder vertfall.. :)

 

Ut mot vannet..

IMG_2859.jpg

 

Litt av fronten..

IMG_2860.jpg

 

Litt mer av fronten..

IMG_2864.jpg

 

Og litt av baklyktene..

IMG_2880.jpg

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...