Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..

Anbefalte innlegg

Den var fin den, men har kanskje ikke så stor relevanse til Marvil sin?

Er tross alt ett hakk nyere den Golfen der da ;)

6141622[/snapback]

Nei nei, Mavril sin er mye finere enn denne, men synes bakskjørtet var litt tøft. Så ville bare tipse ham :) Tror dere ikke det passer til Golf 3 96-modell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det satt på en Golf 4 tror jeg nok det skal vanskelig gjøres ja

Med modifikasjoner går alt, men det bør være innenfor rimelighetens grenser skal man gidde det da

det kan godt hende at leppa passer på skruefester og slikt men siden den er nyere kan det hende den bryter veldig med linjene til mk 3. Og det ser ikke spesielt pent ut!!

Lenke til kommentar

Var ikke så verst den der, syns G4 blir ganske bra med litt plastikk.. :)

Tror det er litt jobb å få den til å passe, men med litt glassfiber og en del tid så går vel det meste.. Skruefester er det ikke tilbakleppe, så det lages i tilfelle selv.

Finnes noe lignende (Rieger produserer vertfall) til Golf 3 også som ikke er så verst, men får se det litt an. Om jeg hadde fått prøvemontert den jeg har, samt fjerne tilhengerfestet så hadde jeg vært langt på vei.. :)

Lenke til kommentar
Hehe.. :p

Hm, husker ikke helt hvordan den så ut, så om du har noe bilde hadde det vært knall.. :)

6138519[/snapback]

hadde ei "rs" leppe som var modda inn i org bakfangeren, så pent ut syns jeg.. har ikke no bilde her just nuh, men skal se om jeg får sendt over på msn, hvis du minner meg på det:P

Lenke til kommentar

Hehe, ja..

Har sommerjobb på kundemottak på registrering, så ingenting å frykte.. :)

Noen bilder fra Gatebil, Våler..

IMG_2375.jpg

IMG_2514.jpg

IMG_2487.jpg

Alltid like morro å ha panser uten spylerdyser når folk foran vasker rutene sine, og alt det skitne vannet flyr bak på meg. Så da må man fram med JIF og noen kluter. Fikk en del rare blikk der jeg stod.. :)

IMG_2535.jpg

Har kjøpt spylerdyser til VW Touran 2006 nå, som skal monteres på undersiden..

Angående baklykter, så bør jeg gjøre noe der snart..

Det jeg har tenkt på er;

- Sote de jeg har på nytt, men i tillegg sote ned ett lag til, dvs over ryggelysa også..

- Kjøpe Crystal Clear, og sote disse der det er glassklart. Vet det finnes ferdig sota slike, men da er også det røde sota, og det tror jeg ikke jeg vil ha..

Noen formeninger..?

Tips til nye felger mottas også med takk (helst 7x17), samt bud på de jeg har stående på nå om noe skulle ha lyst på (med greie dekk, kjørt en sesong).. :)

Lenke til kommentar
Fine bilder Marvil men du var vel neppe på banen :!:

Hadde en kompis der med sin Saab 9-3 med 300HK så du han? (viggen blå)

6196270[/snapback]

Hehe, nei, bevegde meg nok ikke utpå der.. :p

Tipper NAF-bilen som tauer biler utpå der går fortere enn min, så her er det "all show, no go", inntil videre.. :)

Hm, tror faktisk jeg fikk med meg en blå Saab 9-3m ja, og om du har bilde, så kan jeg se om jeg har sett rett.. :)

Jeg så bilen til Marvil i helga ;D

Å? På Gatebil ellerno..? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...